Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 31 października 2025

Specjalista/Specjalistka ds. Obsługi Klienta na Infolinii

CrossMobile Sp. z o.o. Dowiedz się więcej

Wynagrodzenie

32 - 44 zł / godz. brutto

Lokalizacja

Warszawa, Ursynów

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o dzieło, Umowa o pracę, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie

Lokalizacja

Warszawa, Ursynów

Wskazówki dojazdu

Opis

CrossMobile Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijający się operator telekomunikacyjny na rynku w Polsce. Usługi GSM powiązaliśmy z naszymi własnymi produktami cyberbezpieczeństwa oraz sztucznej inteligencji, oferując najbardziej zawansowane rozwiązania na świecie.

W związku z naszym dynamicznym rozwojem poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta.

Twój zakres obowiązków

  • Odbieranie połączeń przychodzących – Przyjmowanie telefonów od klientów, słuchanie ich potrzeb oraz udzielanie odpowiedzi na zadawane pytania.

  • Wykonywanie połączeń wychodzących – Kontaktowanie się z klientami w celu przekazania ważnych informacji, np. o zmianach w ofercie, statusie zamówienia, przypomnieniach o płatnościach, czy zbieranie opinii po obsłudze.

  • Udzielanie informacji – Informowanie klientów o oferowanych produktach, usługach, promocjach, warunkach umowy, procedurach reklamacji czy zwrotów.

  • Rejestrowanie zgłoszeń – Wprowadzanie danych do systemu CRM, tworzenie notatek dotyczących rozmów, rejestracja skarg, zgłoszeń serwisowych oraz innych spraw.

  • Budowanie relacji z klientami – Wykazywanie się empatią, cierpliwością i profesjonalizmem, aby budować zaufanie i pozytywny wizerunek firmy.

  • Przeprowadzenie klienta przez proces od złożenia formularza na stronie do aktywacji usług.

  • Realizacja kampanii informacyjnych i sprzedażowych – Aktywne nawiązywanie kontaktu z potencjalnymi i obecnymi klientami w ramach kampanii mających na celu zwiększenie sprzedaży, przekazywanie informacji o nowych usługach, produktach lub promocjach.

 Nasze wymagania

  • Doświadczenie w obszarze obsługi klienta, znajomość branży telekomunikacyjnej będzie dodatkowym atutem.

  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i empatia w kontaktach z klientami.

  • Zdolność do szybkiego uczenia się i adaptacji do zmieniających się warunków.

  • Umiejętność pracy w zespole.

  • Dobra organizacja pracy.

  • Dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu Microsoft Office.

To oferujemy

  • Pakiet szkoleń wdrożeniowych – szkolenie na start, obejmujące wiedzę produktową, techniki obsługi klienta i narzędzia CRM.

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, która stwarza możliwości dalszego rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy.

  • Możliwość realizacji własnych pomysłów i inicjatyw.

  • Kultura pracy zorientowana na wsparcie i rozwój – Firma zapewniająca środowisko pracy, gdzie wsparcie, rozwój osobisty i pozytywna atmosfera są priorytetem, co pomaga w budowaniu satysfakcji z pracy.

Aplikuj
ID: 1034151269

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon