Specjalista/Specjalistka ds. Obsługi Klienta na Infolinii
Wynagrodzenie
32 - 44 zł / godz. brutto
Lokalizacja
Warszawa, Ursynów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o dzieło, Umowa o pracę, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie
Opis
CrossMobile Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijający się operator telekomunikacyjny na rynku w Polsce. Usługi GSM powiązaliśmy z naszymi własnymi produktami cyberbezpieczeństwa oraz sztucznej inteligencji, oferując najbardziej zawansowane rozwiązania na świecie.
W związku z naszym dynamicznym rozwojem poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta.
Twój zakres obowiązków
Odbieranie połączeń przychodzących – Przyjmowanie telefonów od klientów, słuchanie ich potrzeb oraz udzielanie odpowiedzi na zadawane pytania.
Wykonywanie połączeń wychodzących – Kontaktowanie się z klientami w celu przekazania ważnych informacji, np. o zmianach w ofercie, statusie zamówienia, przypomnieniach o płatnościach, czy zbieranie opinii po obsłudze.
Udzielanie informacji – Informowanie klientów o oferowanych produktach, usługach, promocjach, warunkach umowy, procedurach reklamacji czy zwrotów.
Rejestrowanie zgłoszeń – Wprowadzanie danych do systemu CRM, tworzenie notatek dotyczących rozmów, rejestracja skarg, zgłoszeń serwisowych oraz innych spraw.
Budowanie relacji z klientami – Wykazywanie się empatią, cierpliwością i profesjonalizmem, aby budować zaufanie i pozytywny wizerunek firmy.
Przeprowadzenie klienta przez proces od złożenia formularza na stronie do aktywacji usług.
Realizacja kampanii informacyjnych i sprzedażowych – Aktywne nawiązywanie kontaktu z potencjalnymi i obecnymi klientami w ramach kampanii mających na celu zwiększenie sprzedaży, przekazywanie informacji o nowych usługach, produktach lub promocjach.
Nasze wymagania
Doświadczenie w obszarze obsługi klienta, znajomość branży telekomunikacyjnej będzie dodatkowym atutem.
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i empatia w kontaktach z klientami.
Zdolność do szybkiego uczenia się i adaptacji do zmieniających się warunków.
Umiejętność pracy w zespole.
Dobra organizacja pracy.
Dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu Microsoft Office.
To oferujemy
Pakiet szkoleń wdrożeniowych – szkolenie na start, obejmujące wiedzę produktową, techniki obsługi klienta i narzędzia CRM.
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, która stwarza możliwości dalszego rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy.
Możliwość realizacji własnych pomysłów i inicjatyw.
Kultura pracy zorientowana na wsparcie i rozwój – Firma zapewniająca środowisko pracy, gdzie wsparcie, rozwój osobisty i pozytywna atmosfera są priorytetem, co pomaga w budowaniu satysfakcji z pracy.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?