
Specjalista/Specjalistka ds. obsługi klienta i procesów sprzedażowych
Wynagrodzenie
5 000 - 7 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Warszawa, Włochy
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
Opis
Carrot Sp. z o.o. – największa w Polsce platforma aukcyjna specjalizująca się w obsłudze pojazdów powypadkowych. Sprzedajmy pojazdy z naszych placów - odbieramy uszkodzone auta od klientów i organizujemy ich sprzedaż w ramach aukcji internetowych.
W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista/Specjalistka ds. obsługi klienta i procesów sprzedażowych
Twój zakres obowiązki:
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w kanałach: telefon, e-mail, formularze kontaktowe;
Udzielanie informacji o usługach i warunkach sprzedaży;
Rozwiązywanie zgłoszeń, reklamacji, problemów klientów w sposób profesjonalny i terminowy;
Budowanie pozytywnych relacji z klientami;
Obsługa zapytań ofertowych;
Współpraca z działem handlowym przy przygotowaniu i realizacji transakcji;
Monitorowanie statusu transakcji oraz płatności;
Wprowadzanie danych do systemu CRM
Wymagania:
Wykształcenie średnie (matura), w trakcie studiów;
Wysoka kultura osobista;
Komunikatywność, otwartość, samodzielność i skuteczna organizacja pracy;
Dobra znajomość MS Office;
Doświadczenie w obsłudze klienta;
Umiejętność budowania relacji z Klientami;
Umiejętność krytycznego myślenia i podejmowania decyzji pod presją czasu;
Umiejętność radzenia sobie z sytuacjami stresowymi;
Otwartość na rozwój i doskonalenie kompetencji;
Znajomość języka angielskiego na poziomie B1 będzie dodatkowym atutem;
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie i możliwość rozwoju w firmie z misją;
Pracę w zgranym i doświadczonym zespole, który wspiera się nawzajem;
Kartę Multisport – dla aktywnych:
Pakiet medyczny – dla Twojego zdrowia i spokoju.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Prześlij nam swoje CV – z przyjemnością Cię poznamy!
Do zobaczenia w Carrot!
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?