- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Call center, konsultant telefoniczny
- Call center, konsultant telefoniczny - Mazowieckie
- Call center, konsultant telefoniczny - Warszawa
- Call center, konsultant telefoniczny - Mokotów
Wynagrodzenie
29 - 30 zł / godz. brutto
Lokalizacja
Warszawa, Mokotów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Naszym klientem jest międzynarodowa instytucja finansowa, będąca częscią największego banku w Unii Europejskiej. Firma oferuje Klientom usługi bankowości, wspierając branżę motoryzacyjną oraz marki znane na całym świecie.
W związku z rozwojem firmy, poszukujemy Kandydata na stanowisko Specjalisty / Specjalistki ds. Obsługi Klienta (Centrala Banku).
Oczekiwania
Dyspozycyjność do podjęcia pracy w pełnym wymiarze godzin,
Status studenta,
Pierwsze doświadczenie w pracy biurowej/obsłudze klienta - mile widziane,
Mile widziani studenci kierunków finansowych i pokrewnych,
Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
Zaangażowanie i chęć do nauki.
Obowiązki
Telefoniczne wsparcie klientów w firmy w zakresie produktów finansowych (telefony przychodzące),
Odpowiadanie na zapytania dotyczące procedury kredytowej i leasingowej,
Obsługa skrzynki mailowej - sprawdzanie i odpisywanie na maile,
Przygotowywanie szablonowych odpowiedzi na pisma,
Uzupełnianie i aktualizacja danych w wewnętrznym systemie.
Oferta
Stabilną i długofalową współpracę,
Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie (30 zł/h),
Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych,
Lokalizacja: Warszawa - Mokotów (Służew),
Po pierwszych 3 miesiącach - pracę w trybie hybrydowym,
Możliwości rozwoju i zdobywania wiedzy w dużej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku,
Pozytywną atmosferę.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Warszawa, Mokotów
Mazowieckie