Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Lokalizacja
Jasionka
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Jasionka
Opis
Spółka zapewniająca dostęp do zdalnych usług specjalistycznych klientom indywidualnym i klientom partnerów biznesowych, poszukuje osoby na stanowisko SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA w siedzibie firmy w Jasionce.
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
· obsługa telefoniczna i mailowa klientów;
· weryfikacja uprawnień klienta do skorzystania z usługi i przełączanie go do właściwego specjalisty;
· dbanie o dobre relacje z klientem i pozytywny wizerunek firmy;
· sprzedaż usług, w tym sprzedaż ubezpieczeń (połączenia przychodzące);
· obsługa posprzedażowa klientów;
· koordynowanie projektu w zakresie pośrednictwa ubezpieczeniowego.
Od kandydatów oczekujemy:
· dobrej znajomości obsługi komputera w tym pakietu MS Office;
· wysokiego poziomu zdolności interpersonalnych i kultury osobistej;
· zorientowania na klienta;
· rzetelności i zaangażowania w wykonywane zadania;
· dobrej dykcji i swobody wypowiedzi;
· opanowania, cierpliwości i punktualności;
· dyspozycyjności i gotowości do podjęcia pracy w systemie zmianowym (8:00-16:00, 12:00-20:00), dni robocze – od poniedziałku do piątku;
· niekaralności (wymagane zaświadczenie o niekaralności).
Mile widziane doświadczenie w pośrednictwie ubezpieczeniowym.
Ze swojej strony oferujemy:
· szkolenia przygotowujące do pracy na stanowisku;
· przyjazne środowisko pracy;
· umowę o pracę;
· dostęp do usług benefitowych dedykowanych pracownikom spółki.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?