Specjalista/Specjalistka ds. obsługi klienta
Wynagrodzenie
5 500 - 6 500 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Piaseczno
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
Opis
Wiodące na polskim rynku autoryzowane centrum serwisowe sprzętu elektronicznego: telefonów komórkowych, tabletów, modemów i innych; światowych marek jak: ALCATEL, CAT, COOLPAD, HUAWEI, JCB, MEIZU, SAMSUNG, XIAOMI zatrudni na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: mazowieckie / Piaseczno
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
Telefoniczna i mailowa obsługa klientów – udzielanie informacji, przyjmowanie zgłoszeń
Obsługa reklamacji, udzielanie informacji dla klientów,
Kontrola statusu urządzeń oczekujących na decyzję klienta
Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami,
Dbanie o wysoki standard obsługi i pozytywny wizerunek firmy.
Oczekujemy:
Komunikatywności i wysokiej kultury osobistej,
Umiejętności jasnego formułowania myśli - w mowie i na piśmie,
Podstawowej znajomości pakietu MS Office / obsługi komputera.
Umiejętności pracy pod presją czasu i w zespole.
Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.
Chęci rozwoju.
Dodatkowym atutem będzie:
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Znajomość języka angielskiego - mile widziana
Oferujemy:
Pracę w polskiej stabilnej firmie, Spółce notowanej na New Connect, lidera w swojej branży
Szkolenie wstępne i wsparcie na każdym etapie pracy
System wynagrodzeń adekwatny do osiąganych rezultatów
Benefity (karta Multi Sport, Opieka medyczna, zniżki pracownicze, bezpłatny parking, ubezpieczenie na życie, program emerytalny)
Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego w strukturach firmy
Miłą atmosferę pracy
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?