
Specjalista/ Specjalistka ds. Jakości w Call Canter Autoglass
Lokalizacja
Koszalin
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Opis
Grupa AGC to wiodący na świecie dostawca szkła dla branży budowlanej oraz motoryzacyjnej. To również czołowy producent szyb samochodowych, dostarczający swoje produkty największym producentom pojazdów na świecie. Swoje unikalne doświadczenie AGC Automotive Poland łączy ze światowym standardem jakości grupy AGC, której innowacyjne rozwiązania gwarantują użytkownikom bezpieczeństwo i najwyższy komfort podczas jazdy.
W AGC wierzymy, że różnorodność to nasza siła. Szukamy osób z różnych środowisk, o różnych doświadczeniach i perspektywach, ponieważ każdy pracownik wnosi coś wyjątkowego do naszego zespołu.
W naszej kulturze pracy liczą się wyłącznie kompetencje, zaangażowanie i dopasowanie do roli ,niezależnie od wieku, płci, pochodzenia, orientacji czy doświadczenia zawodowego.
Dołączając do AGC, stajesz się częścią firmy, która stawia na inkluzywność, sprawiedliwość i wzajemny szacunek. Tworzymy środowisko, w którym każdy głos jest słyszany, a różnorodne perspektywy są źródłem lepszych rozwiązań.
Jeśli chcesz rozwijać swoje umiejętności w zespole, który łączy światowy standard jakości z innowacyjnością i autentyczną kulturą różnorodności to AGC Automotive Poland jest miejscem dla Ciebie.
Zapraszamy wszystkich chętnych do współpracy na stanowisku:
SPECJALISTA/ SPECJALISTKA DS. JAKOŚCI w Call Center Autoglass
miejsce pracy: Koszalin ul. Bohaterów Warszawy 11
TWOIM ZADANIEM BĘDZIE:
monitorowanie jakości rozmów telefonicznych i czatów
ocena rozmów pod kątem zgodności ze standardami obsługi i sprzedaży
współpraca z trenerami i liderami w planowaniu działań rozwojowych
aktywny udział w tworzeniu i wdrażaniu standardów obsługi oraz inicjatywach poprawiających doświadczenia klientów
sporządzanie raportów jakościowych
OCZEKUJEMY OD CIEBIE :
umiejętności analitycznego myślenia
doskonałych zdolności komunikacyjnych oraz umiejętności udzielania informacji zwrotnej
znajomości zasad profesjonalnej obsługi klienta
zaangażowania, empatii i chęci wpływania na pozytywne doświadczenie klientów
umiejętności pracy w zespole
NASZYM PRACOWNIKOM OFERUJEMY:
pewna przyszłość z umową o pracę,
pakiet świadczeń socjalny: świadczenia świąteczne, wsparcie dla pracowników w trudnej sytuacji losowej,
pakiet prywatnej opieki medycznej,
możliwość dofinansowania karty sportowej MULTISPORT lub MEDICOVER SPORT
przyjazny proces wdrażania na stanowisko pracy pod okiem doświadczonych pracowników,
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?