Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
AGC Automotive Poland
Dodane 03 listopada 2025

Specjalista/ Specjalistka ds. Jakości w Call Canter Autoglass

AGC Automotive Poland Sp. z o.o. Dowiedz się więcej

Lokalizacja

Koszalin

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Lokalizacja

Bohaterów Warszawy 11

75-211 Koszalin

Wskazówki dojazdu

Opis

Grupa AGC to wiodący na świecie dostawca szkła dla branży budowlanej oraz motoryzacyjnej. To również czołowy producent szyb samochodowych, dostarczający swoje produkty największym producentom pojazdów na świecie. Swoje unikalne doświadczenie AGC Automotive Poland łączy ze światowym standardem jakości grupy AGC, której innowacyjne rozwiązania gwarantują użytkownikom bezpieczeństwo i najwyższy komfort podczas jazdy.

W AGC wierzymy, że różnorodność to nasza siła. Szukamy osób z różnych środowisk, o różnych doświadczeniach i perspektywach, ponieważ każdy pracownik wnosi coś wyjątkowego do naszego zespołu.

W naszej kulturze pracy liczą się wyłącznie kompetencje, zaangażowanie i dopasowanie do roli ,niezależnie od wieku, płci, pochodzenia, orientacji czy doświadczenia zawodowego.

Dołączając do AGC, stajesz się częścią firmy, która stawia na inkluzywność, sprawiedliwość i wzajemny szacunek. Tworzymy środowisko, w którym każdy głos jest słyszany, a różnorodne perspektywy są źródłem lepszych rozwiązań.

Jeśli chcesz rozwijać swoje umiejętności w zespole, który łączy światowy standard jakości z innowacyjnością i autentyczną kulturą różnorodności to AGC Automotive Poland jest miejscem dla Ciebie.

Zapraszamy wszystkich chętnych do współpracy na stanowisku:

SPECJALISTA/ SPECJALISTKA DS. JAKOŚCI w Call Center Autoglass

miejsce pracy: Koszalin ul. Bohaterów Warszawy 11

 

TWOIM ZADANIEM BĘDZIE:

  • monitorowanie jakości rozmów telefonicznych i czatów

  • ocena rozmów pod kątem zgodności ze standardami obsługi i sprzedaży

  • współpraca z trenerami i liderami w planowaniu działań rozwojowych

  • aktywny udział w tworzeniu i wdrażaniu standardów obsługi oraz inicjatywach poprawiających doświadczenia klientów

  • sporządzanie raportów jakościowych

OCZEKUJEMY OD CIEBIE :

  • umiejętności analitycznego myślenia

  • doskonałych zdolności komunikacyjnych oraz umiejętności udzielania informacji zwrotnej

  • znajomości zasad profesjonalnej obsługi klienta

  • zaangażowania, empatii i chęci wpływania na pozytywne doświadczenie klientów

  • umiejętności pracy w zespole

NASZYM PRACOWNIKOM OFERUJEMY:

  • pewna przyszłość z umową o pracę,

  • pakiet świadczeń socjalny: świadczenia świąteczne, wsparcie dla pracowników w trudnej sytuacji losowej,

  • pakiet prywatnej opieki medycznej,

  • możliwość dofinansowania karty sportowej MULTISPORT lub MEDICOVER SPORT

  • przyjazny proces wdrażania na stanowisko pracy pod okiem doświadczonych pracowników,

Aplikuj
ID: 1036071901

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon