Przejdź do głównej części
OLX Christmas Logo
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 23 grudnia 2025

Specjalista/Specjalistka ds. Controllingu operacyjnego

CenterMed Sp. z o.o.

Lokalizacja

Tarnów

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie

Lokalizacja

Bandrowskiego 16a

33-100 Tarnów

Wskazówki dojazdu

Opis

CenterMed, dynamicznie rozwijająca się sieć centrów medycznych, poszukuje Specjalisty/Specjalistki ds. Controllingu operacyjnego.

Nasze placówki to miejsca, w których stawiamy na kompleksową opiekę nad pacjentem, współpracę w interdyscyplinarnych zespołach i nowoczesne podejście do pracy lekarza podstawowej opieki zdrowotnej.

Specjalista/Specjalistka ds. Controllingu operacyjnego (analiza danych)

Główne zadania:

• Bieżąca kontrola rentowności i efektywności operacyjnej segmentów biznesowych Grupy.

• Analiza rentowności procedur medycznych.

• Monitorowanie, analizowanie oraz raportowanie wskaźników operacyjno-finansowych na potrzeby zarządcze.

• Analiza bieżącej sytuacji operacyjnej i wsparcie w podejmowaniu decyzji biznesowych - ścisła współpraca z kierownictwem.

• Opracowywanie analiz i uzasadnień biznesowych dla projektów inwestycyjnych, uruchomienia nowych usług, zakupu nowej aparatury medycznej, projektów rozwojowych.

• Zaangażowanie w proces planowania strategicznego i budżetowania operacyjnego.

• Doskonalenie, bieżąca aktualizacja i wdrażanie narzędzi controlingowych oraz procedur.

• Analiza danych operacyjnych i finansowych pozyskiwanych z baz danych oraz systemów źródłowych.

Wymagania:

• Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse, rachunkowość, ekonomia, zarządzanie).

• Doświadczenie w pracy w obszarze kontrolingu operacyjnego/analiz danych finansowych.

• Doświadczenie w branży medycznej będzie dodatkowym atutem.

• Umiejętność analizy danych i wyciągania syntetycznych wniosków.

• Znajomość pracy na bazach danych oraz rozumienie struktury danych będzie mile widziane.

• Zaawansowana znajomość pakietu Office (w szczególności MS Excel).

• Doskonała organizacja pracy własnej, wielozadaniowość oraz odpowiedzialność za wykonywane obowiązki.

• Wysokie zdolności komunikacyjne, umiejętność tworzenia i prowadzenia prezentacji.

Oferujemy:

•    Dobrze wyposażony gabinet.

•    Szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym.

•    Rzetelne wprowadzenie w obowiązki w fazie wdrożenia.

•    Elastyczny grafik pracy.

•    Współpracę ze znaną marką w branży.

•    Transparenty system wynagrodzeń.

 

 

Aplikuj
ID: 1045902269

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon