- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Małopolskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Kraków
- Specjalista ds. obsługi klienta - Dębniki
Lokalizacja
Kraków, Dębniki
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Dla naszego klienta, który jest liderem na rynku innowacyjnych rozwiązań inżynieryjnych, poszukujemy Specjalisty ds. klientów z językiem niemieckim.
Obowiązki:
Zapewnienie wsparcia dla zespołu sprzedaży
Przeprowadzanie precyzyjnych kalkulacji cenowych
Nadzorowanie procesu obsługi reklamacji, od wstępnego zgłoszenia do końcowej komunikacji z klientem
Aktualizowanie niezbędnych danych i cen
Zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji klientów
Inicjowanie działań marketingowych mających na celu zwiększenie sprzedaży i aktywne budowanie relacji z klientami
Kompleksowe zarządzanie zamówieniami i ofertami
Obsługa klientów na skalę międzynarodową
Wymagania:
Biegła znajomość języka niemieckiego i angielskiego, oba na poziomie B2/C1
Zdolność do inspirowania klientów
Myślenie zorientowane na klienta, niezawodność, determinacja, pracowitość, elastyczność i duch pracy zespołowej należą do kluczowych kompetencji.
Naturalna umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami
Wysoki poziom motywacji
Umiejętność organizacji i szybkie przyswajanie nowych pojęć
Pewność w korzystaniu ze standardowych aplikacji MS Office i systemów ERP
Korzyści:
Konkurencyjne wynagrodzenie oraz możliwości rozwoju i szkoleń
Pełna wyzwań, odpowiedzialna i zróżnicowana praca
Proste struktury organizacyjne, szybkie podejmowanie decyzji i bliski kontakt z najnowszymi technologiami
Gruntowne przygotowanie do pracy i wsparcie doświadczonych zespołów w Niemczech i Krakowie
Lokalizacja
Kraków, Dębniki
Małopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?