

Specjalista Obsługi Klienta z j. niemieckim
Lokalizacja
Jarosławiec
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Jarosławiec
Opis
Zadania:
telefoniczna obsługa sprzedażowa i posprzedażowa klientów w j. niemieckim
komunikacja z klientami (telefoniczna, mailowa, poprzez inne komunikatory)
obsługa zamówień w systemie operacyjnym
realizacja planów sprzedaży
terminowość wykonania działań operacyjnych dotyczących projektów sprzedażowych
utrzymywanie pozytywnych relacji z zagranicznymi partnerami handlowymi
zapewnienie najwyższej jakości obsługi.
Wymagania:
znajomość specyfiki pracy lub doświadczenie w obszarze customer service / call center
znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2 (warunek konieczny)
znajomość j. polskiego na poziomie min. C1 (warunek konieczny)
bardzo dobra obsługa komputera w zakresie MS Office (szczególnie Excel)
nastawienie na realizację celów
komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
prywatną opiekę medyczną dofinansowaną przez pracodawcę
kartę Multisport
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
sposobność do podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez udział w szkoleniach
konkursy i prezenty przy każdej okazji do wspólnej radości dla pracowników i ich rodzin
dofinansowanie choinkowe
wyprawki szkolne dla dzieci pracowników
Program Poleceń Pracowniczych
zniżki na produkty firmowe.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.