- Strona główna
- Praca
- E-commerce (handel internetowy)
- E-commerce (handel internetowy) - Lubuskie
- E-commerce (handel internetowy) - Zielona Góra
Wynagrodzenie
28 - 28,50 zł / godz. brutto
Lokalizacja
Zielona Góra
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Specjalista Obsługi Klienta sklepu internetowego z j. słowackim
Salesupply to międzynarodowa grupa z siedzibą w Holandii i w Polsce. Pomagamy sklepom internetowym w ekspansji zagranicznej. Zapewniamy obsługę klienta sklepu internetowego w lokalnym języku na najwyższym poziomie.
Mam na imię Aneta i obecnie szukam osoby do wsparcia naszego zespołu obsługi klienta.
Ponieważ pojawia się wiele pytań: Nie chodzi o sprzedaż przez telefon ani generowanie leadów. To obsługa klienta (odpowiadanie na pytania o status zamówień, procedury zwrotów)
Twój zakres obowiązków
· Kontakt telefoniczny i mailowy oraz przez social media z klientami sklepów
· Odpowiadanie na pytania o status przesyłki, reklamacji, doradztwo produktowe itp.
· Opieka merytoryczna nad wskazanym sklepem (jak przebiega reklamacja, poznanie produktów, służenie wiedzą innym pracownikom)
Nasze wymagania
· Pozytywne nastawienie do ludzi
· Mile widziany status ucznia zaocznego/wieczorowego
· Język słowacki wymagany
Dyspozycyjność 5 dni w tygodniu (ok. 30-40 godzin)
To oferujemy
· Praca w międzynarodowej firmie z sklepami e-commerce z całej Europy
· Zajęcia z języka angielskiego na dwóch poziomach - zaawansowany i początkujący
· Prezenty urodzinowe
· Elastyczny czas pracy (planujemy tygodniowo)
· Praca w młodym zespole, z dowolnego miejsca na świecie (tam gdzie jest internet)
· Wynagrodzenie 28 zł brutto na początek (okres próbny)
Ja będzie wyglądała rekrutacja
Wyślij zgłoszenie
Porozmawiajmy przez Skype, Messenger, Tel.
Dajmy sobie czas na zastanowienie
Podejmijmy decyzję
Lokalizacja
Zielona Góra,
Lubuskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?