- Strona główna
- Praca
- IT / telekomunikacja
- Wsparcie techniczne
- Wsparcie techniczne - Podkarpackie
- Wsparcie techniczne - Rzeszów
Specjalista/ka Helpdesk w Dziale IT
Lokalizacja
Rzeszów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Kim jesteśmy? Elektromontaż Rzeszów S.A to jedna z największych firm produkcyjno-montażowych w branży elektrycznej w Polsce. Firma o długiej ponad 50 letniej tradycji z której jesteśmy dumni. Zatrudniamy ponad 650 specjalistów i inwestujemy w ich rozwój.
Jaka jest nasza misja? Dostarczanie najwyższej jakości kompleksowych usług elektromontażowych oraz tworzenie produktów dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów.
Nie kończy się na tym. Jesteśmy gronem osób z pasją, dla których ważne jest wprowadzanie pozytywnych zmian w społeczności. Aktywnie uczestniczymy w lokalnych akcjach charytatywnych, wspieramy artystów, sztukę i inicjatywy społeczne zgłoszone przez naszych pracowników.
Co oferujemy?
Stabilne zatrudnienie jest dla nas priorytetem
Miejsce na rozwój i innowacje – tak aby Twoja praca miała znaczenie
Dostęp do kursów i szkoleń oraz realną ścieżkę kariery
Doceniamy naszych pracowników – oprócz konkurencyjnego wynagrodzenia oferujemy dofinansowanie wakacji, bony świąteczne, pożyczki pracownicze
Pracujemy razem, cenimy różnorodność i okazujemy sobie wzajemny szacunek
Realizujemy ciekawe i ambitne projekty
Główne obowiązki?
Wsparcie techniczne oraz pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu problemów związanych z oprogramowaniem, sprzętem komputerowym oraz sieciami funkcjonującymi w firmie
Udzielanie instrukcji oraz wsparcie telefoniczne użytkowników
Diagnozowanie i rozwiązywanie podstawowych problemów związanych z systemami operacyjnymi, aplikacjami i urządzeniami
Współpraca z zespołem IT w celu rozwiązywania bardziej skomplikowanych problemów oraz przekazywanie informacji zwrotnych dotyczących potrzeb użytkowników w organizacji
Ścisłe rejestrowanie zgłoszeń oraz terminowe rozwiązywanie problemów
Nasze oczekiwania?
Wykształcenie wyższe techniczne (licencjat lub magister) – preferowane informatyczne
Podstawowa znajomość systemów ERP – mile widziana znajomość systemów Comarch
Doświadczenie w obsłudze użytkowników oraz rozwiązywaniu problemów technicznych będzie dodatkowym atutem
Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
Umiejętność analitycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów
Jeśli jesteś gotów na nowe wyzwania, podziel się z nami swoją pasją. Czekamy na Twoje CV.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Rzeszów,
Podkarpackie