Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. IT / telekomunikacja
  4. Wsparcie techniczne
  5. Wsparcie techniczne - Podkarpackie
  6. Wsparcie techniczne - Rzeszów
Dodane 23 maja 2024

Specjalista/ka Helpdesk w Dziale IT

Lokalizacja

Rzeszów

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodoweMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Kim jesteśmy? Elektromontaż Rzeszów S.A to jedna z największych firm produkcyjno-montażowych w branży elektrycznej w Polsce. Firma o długiej ponad 50 letniej tradycji z której jesteśmy dumni. Zatrudniamy ponad 650 specjalistów i inwestujemy w ich rozwój.

Jaka jest nasza misja? Dostarczanie najwyższej jakości kompleksowych usług elektromontażowych oraz tworzenie produktów dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów.

Nie kończy się na tym. Jesteśmy gronem osób z pasją, dla których ważne jest wprowadzanie pozytywnych zmian w społeczności. Aktywnie uczestniczymy w lokalnych akcjach charytatywnych, wspieramy artystów, sztukę i inicjatywy społeczne zgłoszone przez naszych pracowników.

Co oferujemy?

  • Stabilne zatrudnienie jest dla nas priorytetem

  • Miejsce na rozwój i innowacje – tak aby Twoja praca miała znaczenie

  • Dostęp do kursów i szkoleń oraz realną ścieżkę kariery

  • Doceniamy naszych pracowników – oprócz konkurencyjnego wynagrodzenia oferujemy dofinansowanie wakacji, bony świąteczne, pożyczki pracownicze

  • Pracujemy razem, cenimy różnorodność i okazujemy sobie wzajemny szacunek

  • Realizujemy ciekawe i ambitne projekty

Główne obowiązki?

  • Wsparcie techniczne oraz pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu problemów związanych z oprogramowaniem, sprzętem komputerowym oraz sieciami funkcjonującymi w firmie

  • Udzielanie instrukcji oraz wsparcie telefoniczne użytkowników

  • Diagnozowanie i rozwiązywanie podstawowych problemów związanych z systemami operacyjnymi, aplikacjami i urządzeniami

  • Współpraca z zespołem IT w celu rozwiązywania bardziej skomplikowanych problemów oraz przekazywanie informacji zwrotnych dotyczących potrzeb użytkowników w organizacji

  • Ścisłe rejestrowanie zgłoszeń oraz terminowe rozwiązywanie problemów

 

Nasze oczekiwania?

  • Wykształcenie wyższe techniczne (licencjat lub magister) – preferowane informatyczne

  • Podstawowa znajomość systemów ERP – mile widziana znajomość systemów Comarch

  • Doświadczenie w obsłudze użytkowników oraz rozwiązywaniu problemów technicznych będzie dodatkowym atutem

  • Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole

  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów

Jeśli jesteś gotów na nowe wyzwania, podziel się z nami swoją pasją. Czekamy na Twoje CV.

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj teraz

Lokalizacja

Rzeszów,

Podkarpackie

Podkarpackie, Rzeszów
ID: 917171315

Darmowa aplikacja na Twój telefon