- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Wielkopolskie
- Administracja, prace biurowe - Poznań
- Administracja, prace biurowe - Dębiec
Lokalizacja
Poznań, Dębiec
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Aquanet S.A. należy do czołówki przedsiębiorstw wodociągowych w Polsce. Działamy w oparciu o najwyższe standardy jakości. Dbamy o blisko 900 000 naszych mieszkańców stale podnosząc jakość świadczonych przez nas usług. Kierujemy się zasadami społecznej odpowiedzialności biznesu. Działaniom spółki przyświeca troska o środowisko naturalne. Nieustannie podejmujemy działania przygotowujące nas na społeczne, środowiskowe i ekonomiczne wyzwania naszej branży. Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista/ka ds. Wsparcia Procesów Administracyjnych (obszar administracyjno- techniczny)
Nr ref.: RA/24/2
Miejsce pracy: Poznań
OSOBA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA:
• Administrowanie budynkami biurowymi w zakresie pełnienia roli użytkownika obiektów biurowo - administracyjnych,
• Prowadzenie dokumentacji budynku: dokumentacji technicznej, KOB, dokumentacji z zakresu kontroli,
• Zlecanie obowiązkowych przeglądów technicznych nieruchomości,
• Planowanie remontów wraz ze sporządzaniem kosztorysów, prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia, koordynowanie i odbiór prac w ramach obsługiwanych obiektów,
• Monitorowanie i raportowanie kosztów zlecanych prac,
• Zlecanie bieżących napraw w administrowanych budynkach oraz kontrola ich realizacji,
• Współpraca z działami technicznymi dot. eksploatacji, prawidłowego funkcjonowania powierzonej infrastruktury technicznej (urządzeń, instalacji, systemów technicznych),
• Wsparcie techniczne zespołu w przeprowadzaniu postepowań na prace eksploatacyjne i związane z utrzymaniem nieruchomości,
• Koordynowanie umów z najemcami,
• Koordynowanie przeprowadzek w skali Spółki.
OD OSÓB ZAINTERESOWANYCH PRACĄ NA TYM STANOWISKU OCZEKUJEMY:
• Wykształcenia wyższego , (mile widziane techniczne w obszarze zarządzania nieruchomościami)
• Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
• Dobrej znajomości programów MS Office,
• Odpowiedzialności i zaangażowania w powierzone obowiązki,
• Samodzielności w podejmowaniu decyzji i kreatywności,
• Prawa jazdy kategorii B.
NASZYM PRACOWNIKOM OFERUJEMY:
umowę o pracę;
prywatną opiekę medyczną;
pracowniczy program emerytalny;
pracowniczą kasę zapomogową;
wolontariat pracowniczy;
turnieje sportowe;
kartę Multisport;
dofinansowanie studiów;
dodatkowy system wynagrodzenia premiowego;
dopłatę do wypoczynku;
dopłatę do nauki języków obcych;
paczki bożonarodzeniowe dla dzieci;
piknik firmowy;
darmowe miejsca parkingowe;
nowoczesne technologie;
programy szkoleniowe;
rozwój zawodowy;
ubezpieczenie na życie;
program poleceń pracowniczych.
Osoby zainteresowane spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV do Działu Personalnego i Rozwoju Pracowników do 6 maja 2024 r. za pomocą przycisku aplikuj.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Poznań, Dębiec
Wielkopolskie