Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Algeco Polska Sp zo o
Dodane 15 lipca 2025

Specjalista/ka ds. Rozwoju Sprzedaży i Usług

Algeco Polska Sp zo o Dowiedz się więcej

Lokalizacja

Gdańsk, Kokoszki

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Miejsce pracy

Gdańsk, Kokoszki

Opis

Twój zakres obowiązków

Oferta usług i zarządzanie dostawcami:

• Rozwija i udoskonala ofertę sprzedażową oraz usług Cross-Hire (X-Hire) poprzez badania rynku, strategie cenowe i ulepszenia propozycji wartości.

• Identyfikuje i wybiera wiarygodnych dostawców, definiując kryteria wyboru, przeprowadzając dokładne oceny i negocjując umowy z odpowiednimi partnerami.

• Zarządza satysfakcją podwykonawców, wdrażając skuteczny proces wdrażania, monitorując wydajność i zapewniając bieżące wsparcie.

• Analiza konkurencji i implementacja projektów Grupy.

Optymalizacja procesów i komunikacja:

• Tworzy i utrzymuje obszerny katalog usług w tym X-Hire, aby jasno zdefiniować ofertę.

• Opracowuje i realizuje ukierunkowaną strategię komunikacji, aby skutecznie angażować zespoły wewnętrzne i klientów zewnętrznych.

• Standaryzuje i ulepsza procesy wyceny w celu zwiększenia wydajności i dokładności.

• Identyfikuje i proponuje rozwiązania problemów z CRM w procesach zarządzania usługami.

• Współpraca z oddziałami firmy.

Sprzedaż i obsługa klienta:

• Opracuje i wdraża program szkoleń sprzedażowych, aby wyposażyć przedstawicieli w umiejętności i wiedzę niezbędne do osiągnięcia sukcesu.

• Monitoruje satysfakcję klientów za pomocą ustrukturyzowanych systemów informacji zwrotnych i zapewniaj szybkie rozwiązywanie zapytań i wątpliwości.

• Zapewnia wsparcie posprzedażowe, zapewniając wysoką jakość obsługi klienta.

Śledzi wydajności i strategiczny wzrost:

• Definiuje i aktywnie monitoruje kluczowe wskaźniki wydajności (KPI) związane z usługami X-Hire.

• Wykorzystuje szczegółowe informacje oparte na danych, aby wprowadzić strategiczne korekty i zoptymalizować ofertę usług.

• Opracowywanie analiz i raportów.

  • Nasze wymagania

  • Doświadczenie w zarządzaniu procesami oraz z wiedza/doświadczenie techniczne (lub elektryczne)

  • Umiejętności komunikacyjne i umiejętności rozwiązywania problemów, dbałość o szczegóły.

  • Umiejętność współpracy i przyczyniania się do tworzenia wspierającego środowiska zespołowego, etyka pracy.

  • Biegła znajomość narzędzi informatycznych.

  • Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym.

  • Doświadczenie w dostarczaniu doskonałej obsługi klienta.

  • Doświadczenie w branży budowlanej i/lub wynajmu jest korzystne, ale nie jest niezbędne

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj terazopens in a new tab
ID: 1014033475
Darmowa aplikacja na Twój telefon