

Specjalista/ka ds. Rozwoju Sprzedaży i Usług
Algeco Polska Sp zo o Dowiedz się więcej
Lokalizacja
Gdańsk, Kokoszki
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Miejsce pracy
Gdańsk, Kokoszki
Opis
Twój zakres obowiązków
Oferta usług i zarządzanie dostawcami:
• Rozwija i udoskonala ofertę sprzedażową oraz usług Cross-Hire (X-Hire) poprzez badania rynku, strategie cenowe i ulepszenia propozycji wartości.
• Identyfikuje i wybiera wiarygodnych dostawców, definiując kryteria wyboru, przeprowadzając dokładne oceny i negocjując umowy z odpowiednimi partnerami.
• Zarządza satysfakcją podwykonawców, wdrażając skuteczny proces wdrażania, monitorując wydajność i zapewniając bieżące wsparcie.
• Analiza konkurencji i implementacja projektów Grupy.
Optymalizacja procesów i komunikacja:
• Tworzy i utrzymuje obszerny katalog usług w tym X-Hire, aby jasno zdefiniować ofertę.
• Opracowuje i realizuje ukierunkowaną strategię komunikacji, aby skutecznie angażować zespoły wewnętrzne i klientów zewnętrznych.
• Standaryzuje i ulepsza procesy wyceny w celu zwiększenia wydajności i dokładności.
• Identyfikuje i proponuje rozwiązania problemów z CRM w procesach zarządzania usługami.
• Współpraca z oddziałami firmy.
Sprzedaż i obsługa klienta:
• Opracuje i wdraża program szkoleń sprzedażowych, aby wyposażyć przedstawicieli w umiejętności i wiedzę niezbędne do osiągnięcia sukcesu.
• Monitoruje satysfakcję klientów za pomocą ustrukturyzowanych systemów informacji zwrotnych i zapewniaj szybkie rozwiązywanie zapytań i wątpliwości.
• Zapewnia wsparcie posprzedażowe, zapewniając wysoką jakość obsługi klienta.
Śledzi wydajności i strategiczny wzrost:
• Definiuje i aktywnie monitoruje kluczowe wskaźniki wydajności (KPI) związane z usługami X-Hire.
• Wykorzystuje szczegółowe informacje oparte na danych, aby wprowadzić strategiczne korekty i zoptymalizować ofertę usług.
• Opracowywanie analiz i raportów.
Nasze wymagania
Doświadczenie w zarządzaniu procesami oraz z wiedza/doświadczenie techniczne (lub elektryczne)
Umiejętności komunikacyjne i umiejętności rozwiązywania problemów, dbałość o szczegóły.
Umiejętność współpracy i przyczyniania się do tworzenia wspierającego środowiska zespołowego, etyka pracy.
Biegła znajomość narzędzi informatycznych.
Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Doświadczenie w dostarczaniu doskonałej obsługi klienta.
Doświadczenie w branży budowlanej i/lub wynajmu jest korzystne, ale nie jest niezbędne
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.