Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta z j. polskim
Lokalizacja
Warszawa, Ursynów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
Lokalizacja
Warszawa, Ursynów
Opis
Dołącz do nas w Foundever!
Foundever jest jednym z wiodących przedsiębiorstwem w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu i analityki!
Specjalista/ka IT ds. Obsługi Klienta z językiem polskim
Stanowisko techniczne
praca w pełni zdalna z terenu Polski
Do Twoich zadań należeć będzie:
Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami;
Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom komputerów;
Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;
Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
Biegle posługujesz się językiem polskim (C1-C2) i znasz j. angielski na dobrym poziomie (B1-B2);
Posiadasz wiedzę na temat obsługi komputerów, troubleshootingu, pomocy technicznej;
Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
Możesz pracować zdalnie i posiadasz dostęp do internetu kablowego;
Jesteś osobą zmotywowaną i chętną, aby się rozwijać. Oferujemy szkolenie, które przygotuje Cię do pracy z klientami.
Dołączając do nas zyskasz:
Szansę na rozwój: 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako Specjalista ds. Obsługi Klienta;
Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
Świetną atmosferę w zgranym zespole.
Co jeszcze warto wiedzieć?
Wczasy pod gruszą, dofinansowanie do zakupu okularów - to dla nas standard.
Jeśli jesteś rodzicem, Twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych, ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?