Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim (praca zdalna)
Lokalizacja
Gorzów Wielkopolski
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
Opis
Opis
Dołącz do nas w Foundever!
Foundever jest jednym z wiodących przedsiębiorstw w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń, zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu oraz analityki!
Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
praca zdalna
Do twoich zadań należeć będzie:
Wsparcie klientów sektora finansowego przez email i telefon;
Monitorowanie systemu za pomocą dostępnych aplikacji i narzędzi;
Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;
Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
Aktualizacja bazy klientów.
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1) oraz znasz podstawy angielskiego (A2);
Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
Chcesz pracować w międzynarodowym, dynamicznym środowisku;
Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic, obsługa komputera nie jest dla Ciebie trudna;
Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.
Dołącz do nas a zyskasz:
Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta;
Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
Pracę zdalną
Elastyczny grafik;
Świetną atmosferę w zgranym zespole.
Co jeszcze warto wiedzieć?
Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
Lokalizacja
Gorzów Wielkopolski,
Lubuskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?