Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Obsługa klienta i call center
  4. Specjalista ds. obsługi klienta
  5. Specjalista ds. obsługi klienta - Mazowieckie
  6. Specjalista ds. obsługi klienta - Warszawa
  7. Specjalista ds. obsługi klienta - Mokotów
Dodane 14 kwietnia 2024

Specjalista/-ka ds. obsługi klienta i optymalizacji (Praca zdalna)

Lokalizacja

Warszawa, Mokotów

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Umowa zlecenie

Doświadczenie nie jest wymaganeDyspozycyjność: Praca zmianowa, Elastyczny czas pracy, Praca w weekendyMiejsce pracy: Praca zdalnaRekrutacja online

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Rentujemy zajmuje się kompleksową obsługą wynajmu krótkoterminowego nieruchomości w Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Krakowie i Wrocławiu. Poszukujemy personelu do wsparcia zdalnego zespołu Digital Support zajmującego się obsługą klienta oraz monitorowaniem i optymalizacją obłożenia w apartamentach. Prosimy o zgłaszanie swojej aplikacji przez stronę OLX w wiadomości razem z załączeniem dokumentu CV z aktualną klauzulą dotycząca przetwarzanie danych. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na Umowę Zlecenie (po okresie próbnym możliwość zatrudnienia na umowę o pracę)

  • Praca całkowicie zdalna

  • Praca w systemie zmianowym (od poniedziałku do piątku oraz 2 weekendy w miesiącu)

  • Wynagrodzenie 30zł/h brutto

  • Możliwość rozwoju

  • System premii uzależniony od osiągniętych wyników

Twój zakres obowiązków:

  • Odpowiedzialność za obsługę telefoniczną i mailową klienta w zakresie wynajmu,

  • Wprowadzanie danych do systemu

  • Aktualizacja bazy danych klientów

  • Monitorowanie obłożenia apartamentów i proaktywne działanie w celu jego kontroli

  • Optymalizacja listingów pod kątem SEO i atrakcyjności oferty

  • Pomoc we wdrażaniu nowych obiektów do oferty (CRM, Booking, Airbnb)

  • Wsparcie w kompleksowej obsłudze pobytu gościa (udzielenie wszelkich informacji, nadzór nad płatnościami itp.)

Nasze wymagania:

  • Umiejętność analitycznego myślenia

  • Znajomość j. angielskiego w stopniu bardzo dobrym zarówno w mowie jak i w piśmie (znajomość dodatkowo języka rosyjskiego mile widziana),

  • Znajomość języka polskiego na poziomie biegłym, wysoka kultura wypowiedzi

  • Komunikatywność,

  • Umiejętność pracy w zespole,

  • Wysoko rozwinięta zdolność empatii, postawa pro-kliencka

  • Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku i w dwa weekendy miesiąca (z odbiorem wybranych dni wolnych w tygodniu)

  • Znajomość obsługi komputera i programów pakietu Office,

  • Samodzielność i zdolności organizacyjne

  • Mile widziane doświadczenie w Customer Service, Revenue Management

Aplikuj

Lokalizacja

Warszawa, Mokotów

Mazowieckie

Mazowieckie, Warszawa, Mokotów
ID: 911355786

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon