- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Mazowieckie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Warszawa
- Specjalista ds. obsługi klienta - Mokotów
Specjalista/-ka ds. obsługi klienta i optymalizacji (Praca zdalna)
Lokalizacja
Warszawa, Mokotów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Rentujemy zajmuje się kompleksową obsługą wynajmu krótkoterminowego nieruchomości w Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Krakowie i Wrocławiu. Poszukujemy personelu do wsparcia zdalnego zespołu Digital Support zajmującego się obsługą klienta oraz monitorowaniem i optymalizacją obłożenia w apartamentach. Prosimy o zgłaszanie swojej aplikacji przez stronę OLX w wiadomości razem z załączeniem dokumentu CV z aktualną klauzulą dotycząca przetwarzanie danych. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Oferujemy:
Zatrudnienie na Umowę Zlecenie (po okresie próbnym możliwość zatrudnienia na umowę o pracę)
Praca całkowicie zdalna
Praca w systemie zmianowym (od poniedziałku do piątku oraz 2 weekendy w miesiącu)
Wynagrodzenie 30zł/h brutto
Możliwość rozwoju
System premii uzależniony od osiągniętych wyników
Twój zakres obowiązków:
Odpowiedzialność za obsługę telefoniczną i mailową klienta w zakresie wynajmu,
Wprowadzanie danych do systemu
Aktualizacja bazy danych klientów
Monitorowanie obłożenia apartamentów i proaktywne działanie w celu jego kontroli
Optymalizacja listingów pod kątem SEO i atrakcyjności oferty
Pomoc we wdrażaniu nowych obiektów do oferty (CRM, Booking, Airbnb)
Wsparcie w kompleksowej obsłudze pobytu gościa (udzielenie wszelkich informacji, nadzór nad płatnościami itp.)
Nasze wymagania:
Umiejętność analitycznego myślenia
Znajomość j. angielskiego w stopniu bardzo dobrym zarówno w mowie jak i w piśmie (znajomość dodatkowo języka rosyjskiego mile widziana),
Znajomość języka polskiego na poziomie biegłym, wysoka kultura wypowiedzi
Komunikatywność,
Umiejętność pracy w zespole,
Wysoko rozwinięta zdolność empatii, postawa pro-kliencka
Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku i w dwa weekendy miesiąca (z odbiorem wybranych dni wolnych w tygodniu)
Znajomość obsługi komputera i programów pakietu Office,
Samodzielność i zdolności organizacyjne
Mile widziane doświadczenie w Customer Service, Revenue Management
Lokalizacja
Warszawa, Mokotów
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?