
Lokalizacja
Wrocław, Stare Miasto
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Opis
Kim jesteśmy?
Na rynku działamy od 2017 roku, a specjalizujemy się w handlu międzynarodowym oraz e-commerce.
Od chwili naszego założenia konsekwentnie rozwijamy naszą działalność, rozwijając naszą logistykę, zdobywając uznanie klientów oraz partnerów na całym świecie.
Nasz główny obszar działalności to handel międzynarodowy. Doskonale rozumiemy złożoność oraz unikalne wyzwania, jakie wiążą się z transakcjami na globalnym rynku. Dzięki naszemu zespołowi doświadczonych specjalistów oraz dogłębnym badaniom rynkowym, w Lion’s Group International skutecznie identyfikujemy szanse i wybieramy najbardziej obiecujące rynki docelowe. To podejście umożliwia nam osiąganie sukcesów, zarówno w skali dużych kontraktów B2B, jak i transakcji B2C.
Również aktywnie działamy w sektorze e-commerce. Rozwój technologii cyfrowych stwarza nieograniczone możliwości dotarcia do klientów na całym świecie, a w Lion’s Group International doskonale wykorzystujemy tę szansę. Korzystamy z globalnych platform e-commerce, strategii marketingowych oraz analizy Big Data, które pozwalają na skuteczne budowanie marek naszych klientów, redukcję kosztów oraz, co najważniejsze, zwiększanie zyskowności.
Kogo szukamy?
W celu wzmocnienia naszego Zespołu poszukujemy osoby do roli Specjalisty/ki ds. obsługi klienta e-commerce
Miejsce pracy: Wrocław, ul. Żmigrodzka 81-83
Do Twoich codziennych obowiązków będzie należało:
Obsługa klienta wielokanałowa – odpowiadanie na zapytania klientów poprzez telefon, e-mail, chat,
Zapewnianie najwyższej jakości obsługi na każdym etapie procesu zakupowego,
Zarządzanie zamówieniami w BaseLinker – przetwarzanie zamówień, monitorowanie statusów dostaw,
Koordynacja z działem logistyki, rozwiązywanie problemów związanych z realizacją zamówień,
Dbanie o zadowolenie klientów i budowanie długotrwałych relacji,
Wsparcie sprzedażowe – doradztwo produktowe, pomoc w doborze produktów, upselling i cross-selling zgodnie z potrzebami klientów,
Monitorowanie i raportowanie – śledzenie wskaźników satysfakcji klientów, przygotowywanie raportów z działalności, identyfikacja obszarów do optymalizacji.
Współpraca z działami wewnętrznymi – komunikacja z działem logistyki, IT, marketingu w celu zapewnienia sprawnej obsługi klientów.
Jakie kompetencje są dla nas ważne?
Doświadczenie w obsłudze klienta – minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta, preferowane w branży e-commerce lub handlu internetowym,
Znajomość specyfiki sprzedaży e-commerce i jej uwarunkowań,
Doskonałe umiejętności komunikacji pisemnej i ustnej, cierpliwość i empatia w kontakcie z klientami,
Dokładność, dociekliwość, zorganizowanie i dbałość o szczegóły, kreatywne myślenie,
Umiejętność analizowania danych,
Orientacja na cel i realizację założonych planów biznesowych,
Dobra znajomość pakietu MS Office,
Znajomość narzędzia Baselinker - warunek konieczny.
Na co możesz liczyć?
Możliwość rozwoju zawodowego na samodzielnym stanowisku i zdobycia szerokiego doświadczenia w branży e-commerce
Wsparcie na etapie wdrażania w nowe środowisko pracy
Wynagrodzenie w konfiguracji podstawa + premia od wyników
Zgrany Zespół specjalistów branży e-commerce
Elastyczne godziny pracy
Brak dress-codu,
Luźną atmosferę i przyjazne środowisko pracy.
Jeśli zaciekawiła Cię nasza oferta pracy, zapraszamy do wysłania swojego CV poprzez przycisk do aplikowania.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?