Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Obsługa klienta i call center
  4. Specjalista ds. obsługi klienta
  5. Specjalista ds. obsługi klienta - Mazowieckie
  6. Specjalista ds. obsługi klienta - Warszawa
  7. Specjalista ds. obsługi klienta - Wola
Dodane 25 kwietnia 2024

Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta

Wynagrodzenie

4 500 - 6 000 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Warszawa, Wola

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Inny, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie

Odpowiednie doświadczenie zawodoweMiejsce pracy: Praca hybrydowa, W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Do naszego zespołu szukamy doświadczonego Specjalisty w obszarze obsługi klienta, który dzięki swojemu profesjonalizmowi i elastyczności w działaniu, zapewni terminowe i fachowe odpowiedzi, pomagając naszym klientom w rozwiązaniu wszelkich wątpliwości.

W Bookinghost doceniamy wolność i niezależność, bo to właśnie dzięki naszym niesamowitym współpracownikom osiągamy tak dużo.

Zapraszamy Cię do zespołu, gdzie samodzielność, rzetelność i odpowiedzialność to kluczowe wartości, ale też gdzie uśmiech i doza humoru są na porządku dziennym. Nasza przerwa kawowa to okazja do dzielenia się pasjami i zainteresowaniami, czy to sportem, podróżami, czy historią – wszystko, co sprawia, że nasze przerwy stają się jeszcze bardziej inspirujące.

Zakres obowiązków:

- udzielanie klientom kompleksowych informacji (udzielanie porad i sugestii, udzielanie informacji o cechach usług),

- przyjmowanie zgłoszeń, skarg i pytań klientów oraz skuteczne zarządzanie nimi, zapewniając terminowe i profesjonalne odpowiedzi,

- obsługa programów CRM oraz prowadzenie dokumentacji związanej ze stanowiskiem pracy,

- budowanie pozytywnego wizerunku firmy,

- ścisła współpraca z innymi działami w firmie, aby zapewnić kompleksową obsługę klienta i skuteczne rozwiązywanie problemów,

- podejmowanie decyzji dotyczących zwrotów, reklamacji, rabatów lub innych form rekompensaty w zgodzie z polityką firm,

Wymagania:

- co najmniej rok doświadczenia w samodzielnej obsłudze klienta,

- Twoja znajomość języka angielskiego to minimum poziom B2 (wymóg konieczny),

- rozumiesz potrzeby klientów i potrafisz zidentyfikować sposobności poprawy ich satysfakcji,

- posiadasz umiejętność aktywnego słuchania i podsumowywania zasłyszanych informacji,

- cechują Cię wysoko rozwinięte umiejętności samodzielnego działania, formułowania wniosków i proponowania rozwiązań,

To oferujemy:

- zapewniamy udział w szkoleniach produktowych,

- oferujemy elastyczność w sposobie pracy,

- otrzymujesz bezpośrednie wsparcie przez cały proces współpracy,

- udostępniamy pracę w nowoczesnej organizacji (stoi za nami automatyzacja, właściwe procesy i skuteczny digital marketing).

- współpracę opartą o kontrakt B2B lub umowę zlecenie (przy statusie studenta),

- sprzęt niezbędny do pracy 

Aplikuj

Lokalizacja

Warszawa, Wola

Mazowieckie

Mazowieckie, Warszawa, Wola
ID: 912967088

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon