- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Małopolskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Kraków
- Specjalista ds. obsługi klienta - Krowodrza
Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta
Wynagrodzenie
4 300 - 5 500 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Kraków, Krowodrza
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Samozatrudnienie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Copernic to inicjatywa, która zmienia otaczający nas świat na lepsze, za sprawą energii odnawialnej (OZE). Obecnie spalane paliwa takie jak węgiel, ropa czy gaz w znacznym stopniu zatruwają naszą planetę. Emisja CO2 w Polsce jest najwyższa od 20 lat, dlatego naszą misją i celem jest stworzenie Polski bez smogu i węgla! A to wszystko dzięki energii słonecznej.
Copernic stawia na kompleksowe działanie od projektu, przez budowę, po sprzedawanie energii. Aby to osiągnąć, w ramach Grupy Copernic, działa Copernic Design Studio, Copernic PPA oraz Copernic GO. Grupa ma jeden cel, jakim jest suwerenność energetyczna, ale każda ze spółek realizuje inny jego obszar. Jedna firma projektuje, inna buduje, a jeszcze inna sprzedaje energię. Za projekt, cały proces administracyjny i budowę farm odpowiada Copernic Design Studio. W ramach PPA spółka kontraktuje zieloną energię dla firm oraz zapewnia własne źródło OZE, jakim jest farma PV, poza lokalizacją przedsiębiorstwa. Copernic GO to spółka, która realizuje swoje kompetencje w obszarze elektromobilności.
W Copernicu stawiamy na ludzi proaktywnych, którzy z determinacją i zaangażowaniem będą chcieli zrewolucjonizować różne dziedziny naszego życia. Naszym napędem są ludzie. Zależy nam na współpracy z przedsiębiorczymi i dynamicznymi osobami, pełnymi optymizmu i pozytywnej energii, które w innowacyjny sposób podejdą do stawianych przed nimi zadań. Tworzymy angażujące środowisko, w którym wspólnie mierzymy się z codziennymi wyzwaniami. Cenimy ludzi, którzy są gotowi kwestionować istniejące rozwiązania, myśleć nieszablonowo, przesuwać granice, zmieniać niemożliwe w rzeczywistość oraz potrafią szybko dostosowywać się do zmian.
Jeśli chcesz, być częścią dużego, istotnego i co najważniejsze, zmieniającego świat projektu, z niecierpliwością czekamy na Ciebie! Nie możemy się doczekać, by poznać Twój punkt widzenia. Pomożemy Ci wykorzystać Twój potencjał! Dołącz do nas!
Wraz z rozwojem firmy szukamy osoby na stanowisko:
Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Kraków, ul. Przybyszewskiego 56
Jakie będą Twoje zadania?
Nawiązywanie i budowanie relacji z właścicielami gruntów poprzez kontakt telefoniczny.
Sprawne procedowanie dokumentacji związanych z procesem zakupu gruntów.
Wprowadzanie uwag i negocjacje warunków umów w celu osiągnięcia korzystnych dla firmy rozwiązań.
Wsparcie klientów podczas całego procesu zawierania umowy, zapewniając im komfort i satysfakcję.
Jakie są nasze oczekiwania?
Chęci do rozwoju i nauki (wszystkiego Cię nauczymy),
Zaangażowania i determinacji w osiąganiu celów,
Komunikatywności, a nawet umiejętności sprzedażowych,
Dostępności do pracy w wymiarze pełnego etatu.
Co oferujemy?
Aby nasza współpraca przebiegała na jasnych i komfortowych dla obu stron warunkach zapewniamy:
Pracę w środowisku startupowym z dużą niezależnością,
Możliwość wyboru formy zatrudnienia: umowa o pracę, zlecenie, B2B,
Wdrożenie do pracy — lubimy dzielić się wiedzą,
Możliwość pracy przy ciekawych i ciągle rozwijających się projektach,
Przyjazną atmosferę pracy z bardzo dużą dozą humoru,
Szerokie perspektywy awansu: od stażysty po Team Leadera - wszystko zależy od Ciebie!
Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, refundację okularów, program poleceń pracowniczych, drużyny sportowe, inicjatywy dobroczynne,
Nieszablonowe integracje: grille, gry planszowe - zawsze jest coś nowego!
Nie czekaj, aplikuj już teraz!
Lokalizacja
Kraków, Krowodrza
Małopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?