

Specjalista/ka ds. inwentaryzacji i kontroli zapasów
Lokalizacja
Albertów
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Albertów
Opis
Pracując z nami do Twoich obowiązków będzie należało:
- Planowanie i realizację inwentaryzacji ciągłej w systemie WMS/ERP,
- Prowadzenie spisów z natury w magazynach wewnętrznych i zewnętrznych,
- Analiza różnic inwentaryzacyjnych oraz inicjowanie działań korygujących,
- Sporządzanie raportów i protokołów z inwentaryzacji,
- Współpraca z działem logistyki, finansów oraz technicznym w zakresie ewidencji zapasów i środków trwałych.
Idealny kandydat to osoba, która:
- Ma wykształcenie wyższe (logistyka, zarządzanie, ekonomia, rachunkowość) lub średnie z doświadczeniem w obszarze gospodarki magazynowej.
- Posiada minimum 2 3 lata doświadczenia w logistyce, controllingu magazynowym, audycie zapasów lub inwentaryzacjach.
- Zna podstawy rachunkowości magazynowej i przepisów dotyczących inwentaryzacji.
- Potrafi analizować dane i wyjaśniać różnicę stanów magazynowych.
- Potrafi sporządzać raporty, protokoły i rekomendacje usprawnień.
- Zna MS Excel na poziomie analitycznym.
- Bardzo dobrze organizuje swoją pracę, jest skrupulatna i rzetelna.
- Jest komunikatywna i umie współpracować z różnymi działami.
- Posiada prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
-
Wdrożenie i szkolenie na stanowisku pracy,
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
-
Atrakcyjne wynagrodzenie plus system premii,
-
Jasne zasady i dobrą atmosferę pracy,
-
Przygotowanie do pracy i możliwość podnoszenia kwalifikacji,
-
Możliwość rozwoju zawodowego,
-
Pakiet benefitów: dofinansowanie do zajęć sportowych, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, bony świąteczne, zniżki na produkty firmowe, imprezy okolicznościowe.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.