Specjalista E-commerce ds. obsługi klienta
Lokalizacja
Zielona Góra
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Zielona Góra
Opis
Firma Doboxa, producent dekoracji ściennych i opakowań w sektorze e-commerce, w związku z dynamicznym rozwojem i wdrażaniem nowych technologii poszukuje kandydatów do pracy w dziale obsługi klienta.
Stanowisko: Specjalista E-commerce ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Zielona Góra (praca stacjonarna)
Czym będziesz się zajmować?
obsługą klientów krajowych i zagranicznych,
udzielaniem informacji na temat realizowanych zamówień,
przyjmowaniem nowych zamówień,
przygotowywaniem ofert handlowych dla nowych klientów,
przyjmowaniem i koordynowaniem reklamacji,
obsługą korespondencji e-mail z klientami.
Czego od Ciebie oczekujemy?
znajomości języka angielskiego - mile widziana także znajomość dodatkowego języka obcego,
komunikatywności i otwartości w kontakcie z klientami i współpracownikami,
łatwości w nawiązywaniu nowych kontaktów,
wysokiej kultury osobistej,
sumienności i systematyczności,
umiejętności obsługi komputera, w tym MS Excel, Word itp.
cierpliwości i zrozumienia dla klienta,
umiejętności pracy w zespole.
Co oferujemy?
stabilne warunki zatrudnienia i atrakcyjne wynagrodzenie,
pracę w młodym zespole, w dobrej, swobodnej i nieformalnej atmosferze,
nowoczesne środowisko pracy,
niezbędne i nowoczesne narzędzia do pracy,
możliwość awansu, rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia,
ubezpieczenie, rabaty pracownicze na produkty firmy,
zawsze świeżą i aromatyczną kawę :)
Spotkajmy się! Wyślij do nas swoje CV (plik w formacie .pdf), to na Ciebie czekamy!
W aplikacji dołącz poniższą klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Doboxa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?