Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Mazowieckie
  6. Administracja, prace biurowe - Warszawa
  7. Administracja, prace biurowe - Wola
Dodane 14 maja 2024

Specjalista ds. Zarządzania najmem

Wynagrodzenie

3 500 - 6 000 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Warszawa, Wola

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Samozatrudnienie, Praktyka / staż

Doświadczenie nie jest wymaganeMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Nasza firma – Galeria Pokoi Sp. z o.o. - jest jedną z największych firm zajmujących się zarządzaniem nieruchomościami na wynajem długoterminowy w Warszawie. Zarządzamy mieszkaniami na pokoje, kawalerkami, większymi mieszkaniami i domami. W naszej pracy odciążamy naszych klientów - właścicieli nieruchomości - z tego wszystkiego, czym musieliby się zająć oddając ją w najem, tj. obsługą najemców, współpracą z administracją budynków i dostawcami mediów, utrzymaniem lokali w dobrym stanie technicznym. Tworzymy zgrany zespół i wspieramy się nawzajem w codziennej pracy dzięki czemu w naszym biurze panuje miła atmosfera.

Cel stanowiska: Wynajem lokali i utrzymywanie dobrych relacji z najemcami, kontrola stanu nieruchomości, egzekwowanie przestrzegania warunków umowy przez najemców.

Zakres obowiązków

  • Wynajmowanie pokoi i lokali mieszkalnych (ogłaszanie, prezentacja klientom, podpisywanie umów, przekazanie lokalu, rozliczanie kaucji)

  • Prace administracyjne, kompletowanie dokumentów, uzupełnianie danych lokali i najemców w systemie informatycznym,

  • Bezpośredni kontakt z klientami w sprawach dotyczących najmu, utrzymywanie dobrych relacji w czasie trwania umowy najmu, wpieranie i troska o naszych najemców

  • Reagowanie na opóźnienia w płatnościach i awarie w lokalach, miękka windykacja należności

  • Kontrole stanu nieruchomości

  • Organizowanie napraw usterek w lokalach i bieżących konserwacji, odpowiedzialność za wysoki standard nieruchomości i komfort najemców

  • Przygotowywanie nowych lokali do wynajmu

Wymagania

  • Poczucie odpowiedzialności, skrupulatność, obowiązkowość, rzetelność,

  • Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów, pozytywne nastawienie do bezpośredniej pracy z ludźmi

  • Umiejętność przestrzegania ustalonych reguł, procedur postępowania, sumienne wykonywanie powierzonych obowiązków, odpowiedzialność za powierzone zadania

  • Umiejętność dobrej organizacji otaczającego środowiska i ludzi w nim przebywających, zarządzania czasem

  • Zamiłowanie do porządku i struktury

  • Wiek minimum 20 lat

  • Wykształcenie średnie lub wyższe

  • Język Angielski na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie (minimum B2)

  • Dobre umiejętności obsługi komputera i telefonu (Windows, e-mail, MS Word i Excel, Dysk Google)

  • Prawo jazdy kat. B

Mile widziane

  • Samodzielność w działaniu, samodyscyplina, dyspozycyjność,

  • Śmiałość, otwartość na nowe sytuacje i doświadczenia, brak nudy

  • Asertywność, umiejętność stawiania granic i warunków

  • Doświadczenie w pracy z klientem lub w nieruchomościach

  • Umiejętności sprzedażowe

  • Znajomość Systemu Obsługi Najmu

  • Umiejętności marketingu w social mediach, tworzenia reklam AdWords i Facebook

  • Chętne pomaganie innym, dostrzeganie potrzeb

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do umiejętności (rozważymy zatrudnienie zarówno osoby bez doświadczenia, ale zmotywowanej do nauki, jak i takiej z dużym doświadczeniem)

  • Stabilną i bezpieczną pracę z jasno określonymi obowiązkami w której możesz łączyć zadania administracyjne z bezpośrednim kontaktem z ludźmi

  • Równowagę pomiędzy pracą w biurze i w terenie

  • Możliwość pomagania innym ludziom w ramach obowiązków służbowych

  • Pracę w zgranym, wspierającym się zespole

  • Docenianie wkładu i lojalności

  • Możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia w branży nieruchomości

  • Szkolenie wprowadzające i wsparcie merytoryczne

  • Niezbędne narzędzia pracy: komputer, telefon i inne.

Zapraszamy kandydatów w każdym wieku, a także jeśli chciałbyś pracować z nami tylko w okresie lipiec-wrzesień.

 

Raczej nie aplikuj jeśli

  • Masz trudności z dogadywaniem się z innymi ludźmi

  • Jesteś bardzo chaotyczny, zdezorganizowany, niedokładny

  • Nie lubisz postępowania według ustalonych reguł i procedur

  • Jesteś lekkoduchem, nie można na Tobie polegać

  • Masz wybuchowy temperament

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj teraz

Lokalizacja

Warszawa, Wola

Mazowieckie

Mazowieckie, Warszawa, Wola
ID: 915269342

Darmowa aplikacja na Twój telefon