Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 24 września 2025

Specjalista ds. Zarządzania Biurem

Zakład Pakowania Jaj Fermy Drobiu Niewczas Tomasz Niewczas Dowiedz się więcej

Lokalizacja

Tychów Nowy

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Lokalizacja

Tychów Nowy 60

27-220 Tychów Nowy

Wskazówki dojazdu

Opis

Miejsce pracy:

Zakład Pakowania Jaj Fermy Drobiu Niewczas,

Tychów Nowy 60, 27-220 Mirzec

 

O nas

Zakład Pakowania Jaj Fermy Drobiu Niewczas to największy producent jaj w regionie. Działamy na terenie województwa świętokrzyskiego i województw ościennych już od ponad 60 lat. Sprzedajemy jaja w całym kraju i stale się rozwijamy, zajmując się także hodowlą kur niosek, dystrybucją i pakowaniem jaj.

Jesteśmy firmą o stabilnej pozycji rynkowej, otwartą na rozwój i nowe rozwiązania. Szukamy osoby samodzielnej, dobrze odnajdującej się w dynamicznym środowisku handlu, która lubi różnorodność zadań i kontakt z ludźmi.

Oferujemy

• Umowę o pracę na pełny etat.

• Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

• Wsparcie we wdrożeniu i przyjazną atmosferę pracy.

• Różnorodność obowiązków – brak monotonii.

• Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.

• Godziny pracy biura: 7:00–15:00.

 

Wymagania

• Doświadczenie w obsłudze klienta lub administracji biurowej.

• Bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel).

• Umiejętność pracy z dokumentami i liczbami, analityczne myślenie.

• Dobra organizacja pracy, terminowość, dokładność i samodzielność.

•  Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu relacji.

• Wykształcenie min. średnie (mile widziane wyższe).

• Prawo jazdy kat. B.

• Mile widziana znajomość podstaw księgowości lub kadr.

 

 Zakres obowiązków

• Kompleksowa organizacja i zarządzanie pracą biura.

• Obsługa klientów, kontrahentów i gości firmy.

• Przygotowywanie i obieg dokumentów, archiwizacja i raportowanie.

• Wsparcie działów handlowych w przygotowaniu ofert, umów i analiz sprzedażowych.

• Koordynacja zamówień, wysyłek.

• Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i sprawny przepływ informacji wewnątrz organizacji.

Dodatkowe atuty

• Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

• Umiejętność pracy pod presją czasu i ustalania priorytetów.

• Kreatywność, proaktywne podejście do zadań i chęć usprawniania procesów.

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem, za pośrednictwem portalu.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Kontakt telefoniczny w godzinach od 8.00 do 14.00 również mile widziany. 

Aplikuj
ID: 1026921605

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon