
Lokalizacja
Kostrzyn nad Odrą
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Opis
Jesteśmy firmą z kapitałem zagranicznym z branży automotive, która do swojego zespołu poszukuje osoby, która zadba o sprawne i terminowe zaopatrzenie naszej firmy w niezbędne materiały techniczne.
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
Realizacja wybranych procesów zakupowych w ramach zarządzanej kategorii - obszar materiałów technicznych i usług specjalistycznych (części zamienne do maszyn, narzędzia, oprzyrządowanie itp.).
Tworzenie zapytań ofertowych i negocjowanie warunków dostaw oraz zakupów w ramach listy kwalifikowanych dostawców.
Nadzorowanie terminów dostaw i weryfikacja faktur zakupowych.
Wysyłanie reklamacji do dostawcy wraz z dokumentacją.
Tworzenie sprawozdań z przebiegu bieżących prac.
Budowanie i utrzymywanie relacji z dostawcami oraz kooperacja z dostawcami usług
Współpraca z innymi działami firmy
Zarządzanie stanem magazynowym w systemie utrzymania ruchu
Wykonywanie inwentaryzacji magazynu części zamiennych.
Czego od Ciebie oczekujemy:
prawa jazdy kat. B
zmysłu technicznego i utrzymywania dobrych relacji z kontrahentami
znajomości języka angielskiego min. na poziomie B1
mile widziane doświadczenie w zakupach technicznych
Co oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Szkolenia stanowiskowe
Praca w godzinach 7-15
Owocowe wtorki i czwartki
Karta na przekąski do automatów
Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie oraz ubezpieczenia zdrowotnego.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?
