Specjalista ds. Zakupów z j. angielskim
Lokalizacja
Łódź, Śródmieście
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie
Lokalizacja
Łódź, Śródmieście
Opis
Twój zakres obowiązków
Zakupy – wyszukiwanie i wybór najlepszych dostawców oraz negocjowanie warunków współpracy.
Budowanie relacji – utrzymywanie kontaktów z obecnymi i nowymi dostawcami, także zagranicznymi.
Negocjacje: Ustalanie optymalnych warunków zakupowych i cen.
Optymalizacja kosztów – dbanie o jak najlepsze warunki zakupowe dla firmy.
Analiza rynku – monitorowanie trendów i poszukiwanie alternatywnych źródeł dostaw oraz innowacyjnych rozwiązań.
Komunikacja w języku angielskim: Prowadzenie rozmów i korespondencji z zagranicznymi partnerami.
Współpraca z innymi działami – aby proces zakupowy był płynny i efektywny.
Nasze wymagania
Doświadczenie w obszarze zakupów (mile widziane w branży technicznej lub OZE).
Biegła znajomość języka angielskiego (min. B2)-warunek konieczny.
Umiejętność negocjacji i analityczne podejście do kosztów.
Doskonałej organizacji pracy oraz samodzielności.
Bardzo dobra organizacja i dbałość o szczegóły.
To oferujemy
Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne wynagrodzenie.
Możliwość rozwoju w dynamicznej branży OZE.
Przyjazną atmosferę i zgrany zespół.
Pełną wyzwań i możliwości pracę w rozwijającej się organizacji, co wiąże się z możliwością realizacji swoich pomysłów i projektów.
Spotkania integracyjne.
Pakiet benefitów (m.in. ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna, karta sportowa).
Firma Nasz Prąd S.A. działa na rynku od 2019 roku, oferując kompleksowe usługi w zakresie projektowania, sprzedaży, montażu, doradztwa i serwisu instalacji fotowoltaicznych oraz pomp ciepła. Nieustannie się rozwijamy – doskonalimy nasz zespół, dzielimy się wiedzą i poszukujemy nowych rozwiązań, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. To właśnie dzięki rzetelności, zaangażowaniu i indywidualnemu podejściu zdobyliśmy ich zaufanie.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?