Specjalista ds. zakupów
Lokalizacja
Radom
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Opis
OGŁOSZENIE O PRACĘ
Uniwersytet Radomski im. Kazimierza Pułaskiego poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalisty do spraw zakupów w Dziale Aparatury, Zaopatrzenia i Transportu
Warunki pracy:
praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin,
miejsce pracy: ul. Malczewskiego 29, Radom.
Wymagania:
· wyższe wykształcenie,
· minimum 3-letnie doświadczenie w pracy zawodowej,
· znajomość zagadnień z zakresu dokonywania zakupów, w tym przygotowywania dokumentacji przetargowej, zgodnej z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz aktów wykonawczych do niej,
· umiejętność szacowania cen, udziału w komisjach przetargowych, dokonywania wyboru wykonawcy, przygotowanie umów zakupu
· mile widziane inne kwalifikacje zawodowe: szkolenia z zakresu zamówień publicznych, z zakresu sporządzania umów zakupu, z zakresu zakupów poniżej progów PZP
· znajomość obsługi urządzeń biurowych, komputera, w tym oprogramowania biurowego MS Office,
· dobra organizacja pracy, samodzielność w realizacji zadań, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
Do najważniejszych zadań będzie należało:
opracowywanie dokumentacji przetargowych:
szacowanie cen,
przygotowanie wniosków przetargowych poniżej 130 tys. zł netto jak i powyżej,
opracowanie Specyfikacji warunków zamówienia,
opracowywanie kryteria oceny ofert
opracowanie draftu umów
udział w komisjach przetargowych,
· Dokonywania planowanych i bieżących zakupów materiałów, przedmiotów nietrwałych, środków trwałych i aparatury oraz usług dla wszystkich sfer działalności Uczelni.
· Posiadanie i stałe uzupełnianie wiedzy w zakresie obowiązujących aktów normatywnych, przepisów i instrukcji dotyczących organizacji transportu, zaopatrzenia i gospodarki materiałowej oraz gospodarowania aparatura dydaktyczną i naukowo badawczą w Uczelni.
· Prowadzenie procesu planowania, zamawiania, realizacji i rozliczania finansowego zamówień w obszarze logistyki Uczelni w systemie elektronicznym z wykorzystaniem Zintegrowanego Systemu Informatycznego TETA.
· Prowadzenie obowiązującej ewidencji i sprawozdawczości związanej z gospodarką aparaturową, zaopatrzeniem materiałowym i usługami.
Wymagane dokumenty:
CV,
list motywacyjny,
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
· oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie przekazanych danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych.
Termin i miejsce składania ofert:
Oferty prosimy składać do dnia 8.01.2026 r. w Sekretariacie Kanclerza Uniwersytetu Radomskiego, adres: 26-600 Radom ul. Malczewskiego 29 pok. 218 osobiście lub przesłać na adres e-mail kanclerz (w domenie: urad.edu.pl)
Informacja:
W Uniwersytecie Radomskim im. Kazimierza Pułaskiego przyjęta została procedura zgłoszeń wewnętrznych dotyczących naruszenia prawa i podejmowania działań następczych, dostępna na stronie BIP Uczelni.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?