Specjalista ds. Wsparcia Technicznego
EuroSoft Sp. z o.o.
Wynagrodzenie
4 700 - 7 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Warszawa, Ochota
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie
Miejsce pracy
Warszawa, Ochota
Opis
Poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Wsparcia Technicznego, która będzie odpowiedzialna za pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu problemów technicznych, diagnozowanie usterek oraz zapewnienie sprawnego działania systemów IT. Jeśli lubisz pracę z ludźmi, jesteś komunikatywny/a i masz analityczne podejście do problemów – dołącz do naszego zespołu!
Zakres obowiązków:
Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników (oprogramowanie, sprzęt, sieci).
Wsparcie zdalne i bezpośrednie w zakresie systemów IT.
Instalacja, konfiguracja i aktualizacja oprogramowania.
Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości usług IT.
Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej oraz bazy wiedzy.
Wymagania:
Znajomość systemów operacyjnych Windows / Linux.
Podstawowa wiedza z zakresu sieci komputerowych i sprzętu IT.
Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych.
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz znajomość systemów helpdesk.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie.
Możliwość rozwoju i zdobywania nowych umiejętności.
Przyjazną atmosferę i wsparcie doświadczonego zespołu.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?