Lokalizacja
Łódź, Bałuty
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Opis
Twój zakres obowiązków:
utrzymywanie kontaktu telefonicznego i e-mailowego z naszymi stałymi klientami niemieckojęzycznymi
obsługa systemów, w tym. systemu ticketowego, SAP w zakresie zarządzania zgłoszeniami i zleceniami
zapewnienie podwykonawcom wsparcia w organizacji montażu urządzeń pomiarowych
budowanie i utrzymywanie kultury współpracy, otwartej komunikacji oraz efektywnej wymiany wiedzy pomiędzy oddziałami w Polsce i w Niemczech
koordynacja i nadzór nad jakością i terminowością realizowanych usług
rozliczanie zleceń dotyczących montażu oraz usług serwisowych urządzeń
Nasze wymagania:
znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2 w mowie i piśmie – warunek konieczny
doskonałe umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów
dobra organizacja własnej pracy, samodzielność w działaniu, nastawienie na realizację wyznaczonych celów
mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
mile widziane doświadczenie w kontaktach biznesowych z branżą zarządzania nieruchomościami
My możemy Ci zaoferować:
· kompleksowe szkolenie przygotowujące do wykonywania pracy (nie wymagamy doświadczenia)
· pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku
· stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym)
· możliwości rozwoju: szkolenia i wyjazdy służbowe do naszych oddziałów w Niemczech dla zainteresowanych
· atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowania do wypoczynku i świąt)
· elastyczny czas pracy (rozpoczęcie pracy 6:15 – 8:30)
· możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego dla Ciebie i Twoich bliskich
· bezpłatne kursy językowe
· prywatną opiekę medyczną
· dofinansowanie karty Multisport
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?
