Specjalista ds. utrzymania ruchu i zarządzania flotą / Flotowy
Wynagrodzenie
8 000 - 9 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Lublin
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie
Miejsce pracy
Lublin
Opis
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą transportową z siedzibą w Lublinie, poszukującą doświadczonego i samodzielnego Specjalisty ds. utrzymania ruchu i zarządzania flotą / Flotowego. Jeśli masz doświadczenie w branży TSL i chcesz mieć realny wpływ na rozwój i optymalizację procesów w firmie, to ta oferta jest dla Ciebie!
Nasza flota:
20 ciągników siodłowych (głównie Scania, pojedyncze sztuki Mercedes, Volvo)
20 naczep typu ruchoma podłoga (Knapen, Kraker, Legras)
7 pojazdów hakowych (MAN)
6 samochodów osobowych (Skoda, Toyota)
Główne zadania:
Stworzenie i wdrożenie kompleksowego systemu zarządzania flotą, który przyczyni się do zwiększenia efektywności i optymalizacji kosztów. Stawiamy na dużą samodzielność i sprawczość pracowników adminstracyjnych.
Koordynacja, nadzór i weryfikacja pracy zespołu warsztatowego (2 mechaników i 1 pomocnik).
Planowanie, organizowanie i nadzorowanie przeglądów, napraw oraz konserwacji całej floty pojazdów, minimalizując przestoje. W tym współpraca z warsztatami i specjalistami zewnętrznymi.
Zarządzanie dokumentacją techniczną pojazdów (np. ubezpieczenia, przeglądy, zezwolenia).
Zarządzanie budżetem. Optymalizacja kosztów eksploatacji pojazdów.
Koordynacja bieżącej pracy zaplecza warsztatowego, dbanie o porządek i konserwację pomieszczeń warsztatowych, magazynowych oraz placu manewrowego.
Nadzór nad gospodarką częściami zamiennymi i materiałami eksploatacyjnymi.
Czego oczekujemy?
Min. 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, w szczególności w zarządzaniu flotą pojazdów ciężarowych.
Praktycznej znajomości zagadnień związanych z budową i eksploatacją pojazdów ciężarowych.
Umiejętności tworzenia i wdrażania systemów oraz procedur.
Zdolności do samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji.
Umiejętności zarządzania zespołem.
Dobrej organizacji pracy, sumienności i odpowiedzialności.
Licencjat lub wyższe wykształcenie techniczne w zakresie logistyki, transportu lub pokrewnej dziedziny.
Umiejętność szybkiego dostosowywania się do zmieniających się sytuacji.
Chęć uczenia się i rozwoju w dziedzinie zarządzania transportem.
Gotowości do pracy stacjonarnej w godzinach 7:00 - 15:00.
Co oferujemy?
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B.
Wynagrodzenie zasadnicze 8.000-9000 zł brutto + premie uznaniowe kwartalne po spełnieniu ustalonych "kamieni milowych"/KPI.
Możliwość realnego wpływu na kształtowanie procesów w firmie.
Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Przyjazną atmosferę pracy.
Możliwość dofinansowania/finansowania szkoleń, kursów, etc.
Udział w konferencjach branżowych.
Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego PZU i prywatnej opieki medycznej Luxmed.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Więcej informacji pod nr telefonu +48[]697[]971[]195.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?