

Specjalista ds. Umów - doświadczenie w przetargach na rynku polskim
Lokalizacja
Warszawa, Śródmieście
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Warszawa, Śródmieście
Opis
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie i składanie ofert przetargowych (administracja procesem)
Współpraca z działami: sprzedaży, finansów, regulacji prawnych, rejestracji produktu oraz serwisu
Zarządzanie procesem wydawania produktów demonstracyjnych (administracja umowami)
Rejestracja wyrobów medycznych (administracja procesem)
Wsparcie administracyjne procesów biurowych i zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura
Przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących opłat środowiskowych i produktowych
Wsparcie zespołu sprzedażowego w działaniach operacyjnych
Zarządzanie procesem reklamacji
Doświadczenie w tworzeniu dokumentacji - procesy przetargowe na rynku polskim
Wymagania:
Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja, zarządzanie)
Podstawowa wiedza z zakresu finansów (wystawianie faktur, dokumenty magazynowe)
Znajomość procedur przetargowych i przepisów dotyczących wyrobów medycznych
Umiejętność pracy pod presją czasu
Biegła znajomość programu Excel
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Mile widziana znajomość systemu Optima Comarch ERP
Sumienność, rzetelność i dobra organizacja pracy
Minimum 1 rok doświadczenia w dziale przetargów (mile widziane wsparcie administracyjne)
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?