Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Hays Poland
Dodane 03 lipca 2025

Specjalista ds. Umów - doświadczenie w przetargach na rynku polskim

Hays Poland Sp. z o.o. Dowiedz się więcej

Lokalizacja

Warszawa, Śródmieście

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Lokalizacja

Warszawa, Śródmieście

Opis

Zakres obowiązków:

  • Przygotowywanie i składanie ofert przetargowych (administracja procesem)

  • Współpraca z działami: sprzedaży, finansów, regulacji prawnych, rejestracji produktu oraz serwisu

  • Zarządzanie procesem wydawania produktów demonstracyjnych (administracja umowami)

  • Rejestracja wyrobów medycznych (administracja procesem)

  • Wsparcie administracyjne procesów biurowych i zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura

  • Przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących opłat środowiskowych i produktowych

  • Wsparcie zespołu sprzedażowego w działaniach operacyjnych

  • Zarządzanie procesem reklamacji

  • Doświadczenie w tworzeniu dokumentacji - procesy przetargowe na rynku polskim

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja, zarządzanie)

  • Podstawowa wiedza z zakresu finansów (wystawianie faktur, dokumenty magazynowe)

  • Znajomość procedur przetargowych i przepisów dotyczących wyrobów medycznych

  • Umiejętność pracy pod presją czasu

  • Biegła znajomość programu Excel

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego

  • Mile widziana znajomość systemu Optima Comarch ERP

  • Sumienność, rzetelność i dobra organizacja pracy

  • Minimum 1 rok doświadczenia w dziale przetargów (mile widziane wsparcie administracyjne)

Aplikuj
ID: 1011728720

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon