Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta - projekt sprzedażowy
Wynagrodzenie
30,50 - 40 zł / godz. brutto
Lokalizacja
Kraków, Czyżyny
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
Lokalizacja
Kraków, Czyżyny
Opis
Jesteśmy firmą z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży Call Center. Współpracujemy wyłącznie ze znanymi i sprawdzonymi markami, zapewniając naszym pracownikom stabilność i rozwój.
Masz możliwość przejścia na pracę hybrydową lub zdalną!
Co oferujemy?
Stabilne zatrudnienie – na początek umowa zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę (uzależnione od wyników),
Stałą podstawę godzinową: 30,50 zł – 33 zł brutto,
Atrakcyjne prowizje: od 500zł brutto,
Przejrzysty system benefitów pozapłacowych (system kafeteryjny – sam wybierasz bonusy dopasowane do Twoich potrzeb: karta lunchowa, dofinansowanie do karnetów sportowych, karta KKM),
Pakiet szkoleń – od RODO po rozwój kompetencji miękkich i zarządzanie czasem,
Możliwość realnego awansu – ponad 80% naszych menedżerów to osoby wyłonione z rekrutacji wewnętrznych,
Elastyczne formy pracy – możliwość przejścia na tryb zdalny (gwarancja pracy niezależnie od sytuacji w kraju).
Twoje zadania:
Telefoniczny kontakt z klientem w celu sprzedaży usług Orange Energia (energia, telefonia stacjonarna, internet, transmisja danych),
Realizacja założeń projektowych,
Nadzór nad zamówieniami i ich prawidłową realizacją,
Udział w szkoleniach wewnętrznych.
Czego oczekujemy?
Dyspozycyjności do pracy w godz. 9:00–17:00,
Chęci do nauki i rozwoju,
Nienagannej dykcji i komunikatywności,
Rozwiniętych umiejętności miękkich,
Mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta (szczególnie w kontakcie pośrednim).
Aplikuj! CV prosimy przesyłać za pośrednictwem formularza aplikacyjnego.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.