Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Lokalizacja
Warszawa, Ochota
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Opis
Giełdowa Firma Telekomunikacyjna poszukuje zaangażowanej osoby na stanowisko
„Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta”
Praca w godzinach od 8.00 do 16.00.
miejsce pracy: w siedzibie firmy: Ochota, ul. Aleja Krakowska 22A, Warszawa.
Zakres obowiązków na tym stanowisku:
• telefoniczna i mailowa obsługa klientów,
• zapewnienie najwyższych standardów obsługi oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów,
• dbanie o dobry wizerunek firmy,
• budowanie i utrzymywanie pozytywnych i długoterminowych relacji z klientami,
• współpraca z innymi działami firmy,
Czego oczekujemy:
• umiejętności interpersonalnych,
• zdolności planowania i dobrej organizacji własnego czasu pracy,
• zaangażowania, dokładność, sumienność,
• wysokiej kultury osobistej,
• wykształcenia min. średniego,
• znajomości obsługi komputera i pakietu MS Office,
Co oferujemy:
• stabilne i długoterminowe zatrudnienie,
• pracę w stałych godzinach,
• delegujemy „ANIOŁA” - wsparcie doświadczonego konsultanta w trakcie pierwszych dni pracy,
• szkolenia i wsparcie merytoryczne,
• możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w szerokim zakresie,
• miłą atmosferę pracy,
• własne stanowisko pracy,
• stałe wynagrodzenie + atrakcyjne prowizje za dodatkowe prace.
CV prosimy przesłać na adres: praca(małpa)telestrada.pl
UWAGA: Prosimy o dopisanie klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby rekrutacji.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?