Specjalista ds. telefonicznego pozyskania klienta
Lokalizacja
Kalisz
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
Lokalizacja
Kalisz
Opis
(Umowa zlecenie - student, w pełnym wymiarze godzin)
(Kalisz - praca stacjonarna)
Fonia to innowacyjny operator telekomunikacyjny łączący w sobie usługi GSM z dodatkowymi kuponami rabatowymi na topowe produkty z takich kategorii jak branża modowa, beauty, gadżety i wiele innych. Dodatkowo swoim klientom gwarantuje program cashback - dzięki niemu klienci otrzymują zwrot części pieniędzy wydanych na zakupy online.
Operator rozwija się w bardzo dużym tempie, dlatego szukamy osób, które powiększą nasz zespół opiekujący się klientami Fonii.
Jeśli interesuje Cię praca pełna codziennych wyzwań, a jednocześnie chcesz mieć realny wpływ na rozwój firmy - ta propozycja może być właśnie dla Ciebie!
OFERUJEMY:
Atrakcyjne wynagrodzenie,
Pracę w profesjonalnym, młodym i przyjaznym zespole,
Możliwość uczestniczenia w innowacyjnym na skalę światową projekcie telekomunikacyjnym,
Możliwość szkoleń, podnoszenia kwalifikacji i rozwoju osobistego,
Profesjonalne przygotowanie do wykonywanych obowiązków,
Realny wpływ na rozwój firmy,
Pracę w stałych godzinach pracy, od poniedziałku do piątku,
Spotkania integracyjne,
Ubezpieczenie zdrowotne PZU.
TWOJE ZADANIA:
Kontakt z klientami - infolinia wychodząca dotycząca wsparcia przy realizacji zamówień
Kompleksowa, samodzielna obsługa klientów
Udzielanie informacji dotyczących produktów i usług firmy
Skuteczne zarządzanie informacjami klienta i aktualizacja danych w systemie
Wsparcie klientów w przypadku reklamacji, zwrotów lub innych zapytań
Weryfikacja wewnętrznych kont abonenckich, obsługa zgłoszeń technicznych
Dbanie o bezpieczeństwo i porządek danych wewnętrznych (systematyczne porządkowanie dokumentacji, szczególna dbałość o poufność przekazywanych informacji)
Kreowanie i promowanie wizerunku firmy
NASZE WYMAGANIA:
Samodzielność, odpowiedzialność oraz dobra organizacja własnej pracy
Zaangażowanie
Komunikatywność
Umiejętność odpowiedniego reagowania w sytuacjach stresowych
Obsługa pakietu MS Office, Google oraz programu poczty e-mail (możliwość przeszkolenia w tym zakresie)
Wcześniejsze doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta mile widziane.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?