Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 08 sierpnia 2025

Specjalista ds. technicznych nieruchomości

Spółdzielnia Mieszkaniowa "WARSZEWO"

Lokalizacja

Szczecin, Centrum

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Lokalizacja

ul. Żubrów 3

71-617 Szczecin, Centrum

Wskazówki dojazdu

Opis

Zakres zadań przewidzianych do wykonywania na stanowisku:

  • Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem technicznym nieruchomości, prowadzenie oraz kontrola zachowania terminów przeglądów okresowych.

  • Prowadzenie książki obiektu i dokumentacji technicznej.

  • Przyjmowanie, zlecanie oraz nadzór nad usuwaniem wszelkich usterek i awarii.

  • Nadzorowanie prac konserwacyjnych i naprawczych, w tym realizowanych przez współpracujących Wykonawców w ramach pogotowia lokatorskiego.

  • Udział w przygotowaniu SIWZ do przetargów, ogłoszeń, pozyskiwanie ofert na roboty.

  • Współpraca w zakresie opracowywania umów na roboty budowlane, usługi konserwacyjne.

  • Kontrola i nadzorowanie wykonania robót, weryfikacja kosztorysów, akceptowanie faktur pod względem merytorycznym w zakresie powierzonych zadań.

  • Udział w odbiorach zleconych robót, kontrola poprawności i zgodności z zawartymi umowami.

  • Bieżąca kontrola i ocena potrzeb w zakresie właściwego utrzymania stanu technicznego nieruchomości.

  • Opiniowanie wniosków mieszkańców o wyrażenie zgody na prace związane z ingerencją w części wspólne nieruchomości.

  • Udział przy sporządzaniu planów remontów bieżących i wieloletnich, planów gospodarczo-finansowych w zakresie technicznego utrzymania zasobów.

  • Kontrola realizacji planu w zakresie remontów oraz bieżącego utrzymania technicznego, kwartalne sporządzanie wykonania z realizacji oraz ocena występujących odchyleń.

  • Dokonywanie pomiarów i udział w inwentaryzacji budynków, lokali i pomieszczeń.

  • Kontrola zawartych umów serwisowych, ważności wymaganych pozwoleń, certyfikatów.

  • Dokonywanie oceny zagrożenia oraz zgłaszanie szkód w gospodarowanym mieniu do organów ścigania oraz ubezpieczyciela mienia.

  • Obsługa programów informatycznych w zakresie realizowanych zadań, uzupełnianie ewidencji zasobów, współpraca z pozostałymi komórkami Spółdzielni.

  • Prowadzenie wszelkiej korespondencji, redagowanie pism i odpowiedzi w zakresie prowadzonych spraw.

  • Współpraca z jednostkami zewnętrznymi w zakresie realizowanych zadań takimi jak Policja, Sanepid, Straż Pożarna, Straż Miejska.

Wymagania wobec kandydata:

  • Obywatelstwo polskie,

  • wykształcenie: średnie/preferowane wyższe techniczne lub pokrewne,

  • znajomość przepisów w zakresie zarządzania, prawa budowlanego oraz gospodarki nieruchomościami,

  • biegła obsługa komputera (pakiet MS OFFICE),

  • minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,

  • mile widziane: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi

Profil kompetencyjny:

  • wysoki poziom zaangażowania i odpowiedzialności za wykonywane zadania,

  • zdolność kompleksowego rozwiązywania problemów,

  • umiejętność pracy w zespole,

  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,

  • odporność na stres, realizowanie zadań pod presją czasu,

  • terminowość zrealizowania powierzonych zadań,

  • biegłość oraz swoboda w tworzeniu i redagowaniu pism zgodnie z obowiązującymi standardami,

  • wysoka kultura osobista i umiejętność komunikacji bezpośredniej z klientami

Miejsce i termin składania dokumentów:

  • Drogą mailową

  • Listownie na adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa „Warszewo” ul. Żubrów 3; 71-617 Szczecin

  • Osobiście w siedzibie Spółdzielni przy ul. Żubrów 3; 71-617 Szczecin

Termin składania dokumentów do 29 sierpnia 2025r.

 

Aplikuj
ID: 1018854136

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon