- Strona główna
- Praca
- IT / telekomunikacja
- Wsparcie techniczne
- Wsparcie techniczne - Małopolskie
- Wsparcie techniczne - Kraków
- Wsparcie techniczne - Nowa Huta
Lokalizacja
Kraków, Nowa Huta
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Czym będziesz się zajmować:
wsparcie użytkowników końcowych, pomoc w rozwiązywaniu zgłaszanych przez użytkowników problemów z obsługą systemu MES, obsługa incydentów modułu MES, WMS oraz SAP PP/QM,
zapewnienie ciągłości pracy poprzez eliminację problemów pojawiających się w systemie i zgłaszanych do Service Desk,
udział w projektach wdrożeniowych prowadzonych przez wewnętrzny dział consultingu MES w obszarze APS/MES oraz integracji z SAP,
realizacja wniosków dotyczących zmian/usprawnień w systemie.
To właśnie Ciebie szukamy, jeśli posiadasz:
wykształcenie wyższe informatyczne, ekonomiczne lub pokrewne,
znajomość relacyjnych baz danych (Oracle) i języka PL/SQL,
umiejętność tworzenia złożonych zapytań SQL,
umiejętność analitycznego myślenia,
znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (swobodna komunikacja),
doświadczenie w pracy z systemem klasy MES/APS (np. PSI Metals),
doświadczenie w pracy z systemem klasy ERP (np. SAP),
znajomość podstaw programowania obiektowego (np. C# / Java).
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Kraków, Nowa Huta
Małopolskie