Specjalista ds. Sprzedaży usług hotelowych i konferencyjnych
Wynagrodzenie
5 000 - 12 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Stary Sącz
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie
Lokalizacja
Stary Sącz
Opis
Dołącz do zespołu nowoczesnego Resortu i rozwijaj swoją karierę w dynamicznej branży hotelarskiej!
Poszukujemy osoby z pasją do sprzedaży i obsługi klienta, która będzie odpowiedzialna za aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych oraz organizację wydarzeń konferencyjnych i eventów.
Zakres obowiązków:
Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych i biznesowych (B2B) w zakresie usług noclegowych i konferencyjno-bankietowych
Przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjowanie warunków współpracy
Organizacja i koordynacja wydarzeń: konferencji, szkoleń, spotkań firmowych, bankietów
Utrzymywanie długofalowych relacji z klientami i partnerami biznesowymi
Monitorowanie rynku oraz analiza działań konkurencji
Współpraca z działem recepcji, gastronomii, marketingu oraz housekeepingiem
Realizacja celów sprzedażowych i raportowanie wyników
Nasze oczekiwania:
Doświadczenie w sprzedaży usług hotelarskich, eventowych lub pokrewnych (min. 1–2 lata)
Znajomość specyfiki organizacji wydarzeń i pracy w branży HoReCa
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i negocjacyjne
Umiejętność pracy z klientem biznesowym oraz indywidualnym
Dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (mile widziana znajomość innego języka)
Znajomość systemów CRM oraz pakietu MS Office
Dyspozycyjność i elastyczność
Oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
Motywujący system premiowy oparty na wynikach
Możliwość rozwoju zawodowego w ramach struktury hotelu
Pracę w prestiżowym obiekcie z nowoczesnym zapleczem konferencyjnym
Zniżki pracownicze na usługi hotelowe i gastronomiczne
Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?