
Wynagrodzenie
32 zł / godz. brutto
Lokalizacja
Białystok, Centrum
Wymiar pracy
Niepełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
Opis
W naszej firmie tworzymy bezpieczne środowisko pracy z myślą o rozwoju pracowników w sektorze obsługi klienta. Dołącz do nas jako specjalista w zakresie obsługi klienta na chacie i zdobądź umiejętności cenione i przydatne w tej nieustannie rozwijającej się branży.
Aktualnie dla naszego kluczowego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
(Białystok, ul. Cieszyńska 3A)
Opis stanowiska:
Celem akcji jest sprzedaż i utrzymanie usług telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu oraz telefonii komórkowej i stacjonarnej.
Osoba pracująca na stanowisku doradcy jest odpowiedzialna za obsługę infolinii w ruchu wychodzącym w języku polskim, dedykowanej klientom największego operatora kablowego w kraju.
Wymagania:
umiejętność słuchania i reagowania na potrzeby klientów;
zainteresowanie nowymi technologiami;
umiejętność argumentacji i przekonywania;
odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie w realizację zadań;
umiejętność radzenia sobie ze stresem.
Oferujemy:
pracę na rzecz dynamicznie rozwijającej się firmy w branży telekomunikacyjnej;
pracę w silnym, profesjonalnym zespole telesprzedawców;
współpracę w ramach Umowy Zlecenie;
praca w systemie hybrydowym, w dalszej perspektywie możliwość pracy zdalnej;
stawkę godzinową 32 zł brutto (dla osób uczących się do 26 r.ż. stawka brutto = netto);
system prowizyjny;
pracę zmianową w godzinach 8.00 – 20.00 od poniedziałku do piątku oraz 10.00 – 18.00 w soboty;
elastyczny grafik, dzięki czemu będziesz mógł pogodzić pracę z innymi obowiązkami;
szkolenie wdrażające do pracy;
możliwość zdobycia cennego doświadczenia w branży;
możliwość rozwoju i awansu zawodowego.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Białystok, Centrum
Podlaskie