
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta (infolinia przychodząca)
E.ON Polska Dowiedz się więcej
Lokalizacja
Warszawa, Ochota
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Miejsce pracy
Warszawa, Ochota
Opis
Twój zakres obowiązków:
telefoniczny kontakt z klientami (infolinia przychodząca)
kontakt z klientem za pomocą chata rozwiązywanie spraw klientów
udzielanie informacji dotyczących oferty firmy oraz produktów sprzedaż produktów obsługa systemu CRM oraz innych narzędzi pracy
utrzymywanie wysokiej jakości obsługi klienta i dbanie o pozytywne relacje z klientami
Nasze wymagania
umiejętność jasnego i zwięzłego przekazywania informacji
biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie
doświadczenie w aktywnej sprzedaży telefonicznej
umiejętność pracy na ustandaryzowanych procesach sprzedaży
zorientowanie na klienta i umiejętność budowania pozytywnych relacji
gotowość do pracy od poniedziałku do piatku w godzinach 8-16, 9-17, 10-18
Mile widziane
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku np. call center, dział sprzedaży, obsługa klienta
znajomość rynku energetycznego
To oferujemy
miesięczne premie sprzedażowe
dwie premie w roku
dwa dodatkowe dni wolne w roku
kartę żywieniową zasilaną co miesiąc
kafeterię benefitów
dofinansowanie do wypoczynku Twojego i Twojego dziecka
extra gotówkę na święta dla pracowników i podarunki dla dzieci
kartę multisport
opiekę medyczną
sekcje sportowe
konkursy pracownicze
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.