Lokalizacja
Mielec
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie
Miejsce pracy
Mielec
Opis
Zakres obowiązków:
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długofalowych relacji biznesowych
Przygotowywanie ofert handlowych i prezentacja produktów/usług firmy
Prowadzenie negocjacji i finalizacja sprzedaży
Realizacja założonych planów sprzedażowych
Opieka posprzedażowa nad klientem
Udział w spotkaniach, targach i wydarzeniach branżowych
Wymagania:
Doświadczenie w sprzedaży B2B (mile widziane w branży IT, biurowej)
Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych i negocjacji
Samodzielność, zaangażowanie i dobra organizacja pracy
Wysoka kultura osobista i łatwość nawiązywania kontaktów
Znajomość pakietu MS Office
Prawo jazdy kat. B i gotowość do pracy w terenie
Znajomość branży urządzeń biurowych, IT lub AV (mile widziane)
Doświadczenie w pracy z systemami CRM (mile widziane)
Umiejętność pracy z dokumentacją przetargową (mile widziane)
Informacje dodatkowe:
Oferujemy stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, elastyczny czas pracy, wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system prowizyjny. Dostarczamy niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop, samochód służbowy. Jesteśmy zaangażowani w rozwój zawodowy naszych pracowników i zapewniamy wsparcie merytoryczne oraz szkoleniowe. Dołącz do naszego dynamicznego i ambitnego zespołu!
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?