
Specjalista ds. sprzedaży e-commerce
Lokalizacja
Częstochowa, Ostatni Grosz
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie
Opis
Twój zakres obowiązków
Zarządzanie ofertą i promocjami w sklepie internetowym i na portalach aukcyjnych
Przygotowywanie dokumentów handlowych, prowadzenie korespondencji handlowej, wystawianie faktur;
Kompleksowa opieka nad wybranymi markami z portfolio firmy;
Planowanie, analiza i optymalizacja działań sprzedażowych;
Dodawanie produktów, tworzenie ich opisów, tworzenie ofert handlowych, aktualizowanie oferty produktowej, wdrażanie do sprzedaży najnowszych produktów;
Realizacja założonych planów sprzedaży;
Kreatywne rozwijanie sprzedaży internetowej i proponowanie rozwiązań zwiększających skuteczność sprzedaży;
Monitorowanie i analiza rynku, trendów, cen i działań konkurencji;
Wskazywanie szans i zagrożeń rynkowych oraz poszukiwanie i rekomendowanie nowych rozwiązań;
Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek firmy.
Nasze wymagania
Wykształcenie informatyczne – umiejętność zastosowania rozwiązań informatycznych w codziennej pracy;
Doświadczenia w obszarze e-commerce (min. 2 lata);
Znajomość programów i narzędzi wykorzystywanych w obszarze e-commerce oraz umiejętność ich skutecznego wykorzystania;
Doświadczenie w sprzedaży poprzez sklep internetowy oraz portal Allegro;
Znajomość narzędzi analitycznych Allegro;
Zdolności wyciągania wniosków z danych, przekładania liczb na działanie;
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
Kreatywność, zdolności sprzedażowe, komunikatywność;
Zaangażowanie w pracę oraz chęci do podejmowania nowych wyzwań;
Samodzielności i dbałości o właściwą organizację oraz wysoką jakość wykonywanej pracy.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?