Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Sprzedaż
  4. Doradca klienta, sprzedawca
  5. Doradca klienta, sprzedawca - Dolnośląskie
  6. Doradca klienta, sprzedawca - Wrocław
  7. Doradca klienta, sprzedawca - Krzyki
WDB
Dodane 26 kwietnia 2024

Specjalista ds. sprzedaży doradczej i obsługi klienta

Wynagrodzenie

6 100 - 10 900 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Wrocław, Krzyki

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Samozatrudnienie

Odpowiednie doświadczenie zawodoweSystem wynagrodzeń: Tylko podstawaSamochód służbowy: NieMiejsce pracy: W siedzibie firmyRekrutacja online

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Jesteśmy wyspecjalizowanym serwisem drukarek i kserokopiarek w Wrocławiu - zespołem fachowców - pasjonatów. Od ponad 6 lat pomagamy naszym Klientom optymalizować koszty druku, uwalniamy od codziennych problemów z drukarkami, tonerami, serwisem. Wierzymy, że uczciwe traktowanie Klienta to najlepszy sposób na zbudowanie zaufania, a dzięki prowadzeniu sprawnego, rzetelnego serwisu mamy ciągle powiększające się grono stałych i zadowolonych Klientów. Wiemy, że wadliwie działający sprzęt w firmie potrafi rozstroić nerwy pracowników - my jednak wolimy, by „ciśnienie” podnosiła wyłącznie biurowa kawa, dlatego meldujemy się do dyspozycji naszych Klientów zawsze, kiedy zajdzie konieczność serwisu lub zakupu nowych sprzętów biurowych. Oferujemy naszym klientom praktycznie wszystkie dostępne na rynku sprzęty potrzebne dla biura do zakupu lub wynajmu.

Do naszego zespołu poszukujemy rzetelnego i zaangażowanego Doradcy klienta z zacięciem technicznym, który będzie odpowiedzialny za sprzedaż drukarek, kserokopiarek i materiałów biurowych w naszym sklepie stacjonarnym i internetowym.

 

Zakres Twoich zadań na tym stanowisku:

  • sprzedaż doradcza urządzeń i materiałów eksploatacyjnych i obsługa klientów w sklepie stacjonarnym: badanie potrzeb klienta, doradztwo techniczne przy podejmowaniu decyzji zakupowych, wynajmu urządzeń

  • obsługa sklepu internetowego: przyjmowanie zamówień, odpowiadanie na zapytania klientów, zamówienia towaru i wysyłka, dodawanie nowych produktów do sklepu internetowego i na Allegro

  • obsługa reklamacji: przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków reklamacyjnych, przyjmowanie uszkodzonego towaru od klientów, przekazywanie do producenta 

  • ofertowanie: przedstawianie klientom warunków sprzedaży zgodnych z obowiązującą ofertą, tworzenie ofert sprzedażowych (wyceny drukarek, kserokopiarek, tonerów, artykułów biurowych, najem urządzeń, aukcje elektroniczne)

  • wystawianie dokumentów handlowych (faktury zakupowe, sprzedażowe, paragony) i wprowadzanie ich do systemu

  • obsługa przetargów na materiały eksploatacyjne (tonery, tusze): monitorowanie portalu przetargowego i dostępnych ofert, przygotowywanie dokumentacji do przetargu z wyceną produktów, opieka nad wygranym przetargiem

  • wysyłanie zamówień: informowanie dostawców o miejscu dowozu towaru do klienta, planowanie terminu odbioru towaru, koordynowanie kalendarza dostaw, monitorowanie statusu dostawy

  • kontrola stanów magazynowych - bieżące zamawianie towaru

  • współpraca z Działem Serwisu, wspieranie pracy firmy pod nieobecność innych pracowników

  • obsługa punktu xero

  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy

NASZE WYMAGANIA:

  • kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku lub w sprzedaży w branży technicznej z klientem B2B i B2C

  • swobodne poruszanie się w obsłudze klienta i sprzedaży doradczej (nawiązanie relacji, zbudowanie zaufania, zbadanie i zrozumienie potrzeb klienta, doradztwo techniczne) 

  • wykształcenie wyższe lub średnie o profilu technicznym, elektronicznym lub informatycznym

  • mile widziana znajomość branży materiałów biurowych i wyposażenia biur (drukarki, kserokopiarki, tonery, tusze) oraz zainteresowanie i wiedza na temat nowinek wśród urządzeń drukujących

  • otwartość na przyswajanie nowej wiedzy technicznej

  • prawo jazdy kat. B

  • wysoko rozwinięte kompetencje miękkie:

    • wysoka kultura osobista, otwartość na ludzi, dojrzałość biznesowa, wysoka etyka pracy, uczciwość

    • doskonałe umiejętności komunikacyjne i obsługi klienta: zadawanie trafnych pytań, uważne słuchanie, udzielanie rzetelnych informacji, doradztwo, pomocność, proponowanie rozwiązań

    • bardzo dobra organizacja pracy, planowanie, ustalanie priorytetów, zdolność analitycznego myślenia

    • inicjatywa, samodzielność i konsekwencja w działaniu

    • rzetelność, odpowiedzialność, zaangażowanie, sumienność

OFERUJEMY:

  • program wdrożeniowy na stanowisko i wsparcie merytoryczne doświadczonego zespołu Działu Serwisu

  • stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, cieszącej się pozytywnymi opiniami klientów

  • wszystkie narzędzia potrzebne do pracy (komputer stacjonarny, telefon) i samodzielne stanowisko z przestrzenią na własną organizację pracy

  • przyjazne i rozwojowe środowisko pracy z indywidualnym i elastycznym podejściem do pracownika, partnerska atmosfera pracy oraz otwarta komunikacja na linii pracownik - przełożony

  • dostęp do najnowszych technologii i rozwiązań funkcjonujących na rynku, możliwość uczestnictwa w szkoleniach branżowych

  • praca w godzinach 8.00 / 9.00 - 16.00 / 17.00

  • wybór formy zatrudnienia: B2B, umowa o pracę, umowa zlecenie

  • premia uznaniowa uzależniona od wyników i zaangażowania, premia świąteczna

  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia wzrastające wraz w Twoim rozwojem oraz rozwojem całej firmy: UZ, UOP 6100 - 9000 zł brutto, B2B 73********00 zł netto + VAT

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj teraz

Lokalizacja

Wrocław, Krzyki

Dolnośląskie

Dolnośląskie, Wrocław, Krzyki
ID: 913001593

Darmowa aplikacja na Twój telefon