Specjalista ds. SEO
Wynagrodzenie
12 000 - 15 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Szczecin, Gumieńce
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o dzieło, Umowa o pracę, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie
Lokalizacja
Szczecin, Gumieńce
Opis
Poszukiwany - Specjalista ds. SEO
Ganja Farmer to lider w Polsce i numer jeden w swojej branży, specjalizujący się w sprzedaży nasion konopi indyjskiej. Od lat z sukcesem budujemy pozycję w oparciu o doświadczenie, pasję oraz najwyższą jakość oferty. Naszą siłą jest sprzedaż bezpośrednia do klienta poprzez sklep internetowy, który cieszy się ogromnym zaufaniem wśród konsumentów. Działamy aktywnie na rynku polskim i niemieckim, a w najbliższym czasie planujemy intensywną ekspansję na Stany Zjednoczone oraz kraje Europy Zachodniej, umacniając naszą pozycję jako marki o zasięgu międzynarodowym.
W związku z międzynarodowym rozwojem firmy szukamy do naszego działu marketingu ambitnej i kreatywnej osoby, która obejmie stanowisko Specjalisty ds. SEO i pomoże nam osiągnąć wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania na rynkach Europejskich i USA.
Dołącz do nas i współtwórz od podstaw strategię marketingową dla naszej marki i naszego sklepu internetowego.
Główne zadania na tym stanowisku:
Tworzenie i realizacja kompleksowej strategii SEO dla naszych sklepów internetowych ukierunkowana na rynki zagraniczne.
Systematyczna optymalizacja on-site (analiza struktury serwisu, treści, metadanych, linkowania wewnętrznego.
Prowadzenie audytów technicznych SEO i wdrażanie rekomendacji (indeksacja, szybkość strony, dane strukturalne, core web vitals).
Analiza i dobór słów kluczowych w oparciu o potencjał biznesowy i trendy rynkowe.
Planowanie i realizacja strategii link buildingu w celu budowania autorytetu domeny.
Ścisła współpraca z pracownikiem content marketingu i programistą w celu wdrażania najlepszych praktyk SEO.
Monitorowanie i analiza widoczności, ruchu organicznego oraz konwersji przy użyciu narzędzi takich jak np. Google Analytics 4, Google Search Console, Ahrefs/Semrush ew. innych ustalonych.
Regularne raportowanie wyników i rekomendowanie dalszych działań.
Śledzenie najnowszych trendów, zmian w algorytmach wyszukiwarek i działań konkurencji.
Czego oczekujemy:
Minimum 2 lata udokumentowanego doświadczenia na samodzielnym stanowisku związanym z SEO w branży e-commerce
Praktycznej znajomości narzędzi analitycznych i SEO: m.in. Google Analytics 4, Google Search Console
Znajomość narzędzi Semrush, Ahrefs, Semstorm, Screaming Frog i innych przydatnych w SEO
Wiedzy z zakresu on-site, off-site i technicznego SEO.
Umiejętności analitycznego myślenia, wyciągania wniosków z danych i przekładania ich na konkretne działania.
Samodzielności, proaktywności i doskonałej organizacji pracy.
Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2, umożliwiającej pracę z rynkami zagranicznymi.
Doświadczenie w prowadzeniu projektów SEO na rynkach międzynarodowych będzie dużym atutem.
Co oferujemy:
Realny wpływ na strategię i wyniki marketingowe dynamicznie rozwijającej się polskiej firmy o ugruntowanej pozycji.
Wyjątkową możliwość współtworzenia nowego działu marketingu od podstaw i wdrażania własnych pomysłów.
Atrakcyjne wynagrodzenie bazowe + premie wynikowe.
Dołącz do nas!
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?