- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Mazowieckie
- Administracja, prace biurowe - Warszawa
- Administracja, prace biurowe - Śródmieście
Specjalista ds. rozliczeń rezerwacji hotelowych i wynajmu aut
Lokalizacja
Warszawa, Śródmieście
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Opis Firmy
FCM Travel Express jest globalnym dostawcą usług realizacji i zarządzania usług związanych z podróżami służbowymi. Naszym celem jest oferowanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie podróży służbowych, które pozwalają firmom zoptymalizować koszty i zaoszczędzić wydatki w obszarze podróżowania.
Wymagania
Obsługa komputera (w tym Microsoft Excel )
Doświadczenie w dziale rozliczeń agencji obsługującej podróże służbowe
Osoba dokładna i obowiązkowa.
Język angielski – komunikatywny
Obowiązki:
Rozliczania i wystawianie faktur za realizacje usług rezerwacji hotelowych, wynajmu aut, transferów i MICE –
Kontrola poprawności rozliczeń
Weryfikacja poprawności faktur kosztowych i wprowadzanie ich do systemu obiegu dokumentów.
Kontrola obciążeń na kartach wraz z ich opisem
Osoby zainteresowane i spełniające wymagania prosimy o przesyłanie CV wraz z zawartą treścią klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Travel Express Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.
Lokalizacja
Warszawa, Śródmieście
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?