Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Mazowieckie
  6. Administracja, prace biurowe - Warszawa
  7. Administracja, prace biurowe - Śródmieście
Dodane 16 maja 2024

Specjalista ds. rozliczeń rezerwacji hotelowych i wynajmu aut

Lokalizacja

Warszawa, Śródmieście

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodoweMiejsce pracy: Praca zdalna

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Opis Firmy

FCM Travel Express jest globalnym dostawcą usług realizacji i zarządzania usług związanych z podróżami służbowymi. Naszym celem jest oferowanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie podróży służbowych, które pozwalają firmom zoptymalizować koszty i zaoszczędzić wydatki w obszarze podróżowania.

Wymagania

  • Obsługa komputera (w tym Microsoft Excel )

  • Doświadczenie w dziale rozliczeń agencji obsługującej podróże służbowe

  • Osoba dokładna i obowiązkowa.

  • Język angielski – komunikatywny

Obowiązki:

  • Rozliczania i wystawianie faktur za realizacje usług rezerwacji hotelowych, wynajmu aut, transferów i MICE –

  • Kontrola poprawności rozliczeń

  • Weryfikacja poprawności faktur kosztowych i wprowadzanie ich do systemu obiegu dokumentów.

  • Kontrola obciążeń na kartach wraz z ich opisem

Osoby zainteresowane i spełniające wymagania prosimy o przesyłanie CV wraz z zawartą treścią klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Travel Express Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.

Aplikuj

Lokalizacja

Warszawa, Śródmieście

Mazowieckie

Mazowieckie, Warszawa, Śródmieście
ID: 918610867

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon