Specjalista ds. Rozliczeń pracowników w Agencji Pracy Tymczasowej
Lokalizacja
Warszawa, Wola
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie
Lokalizacja
01-230 Warszawa, Wola
Opis
Do naszego wewnętrznego zespołu w agencji pracy tymczasowej poszukujemy osoby odpowiedzialnej za kompleksowe rozliczanie pracowników.
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie wypłat i wyliczeń wynagrodzeń dla pracowników agencji
Wyliczanie ewentualnych potrąceń
Nadzór nad zaliczkami firmowymi wypłacanymi koordynatorom projektów
Obsługa obiegu dokumentów związanych z rozliczeniami i finansami
Prowadzenie raportów i zestawień dotyczących wynagrodzeń, potrąceń i innych zagadnień finansowych
Kontakt z pracownikami w zakresie wynagrodzeń i spraw finansowych
Ścisła współpraca z działem finansów i administracji w celu zapewnienia terminowych i prawidłowych rozliczeń
Wymagania:
Doświadczenie na podobnym stanowisku (najlepiej w agencji pracy)
Dobra znajomość zasad rozliczeń pracowniczych
Prawo jazdy kat. B (praca zdalna, częściowo mobilna – możliwość wizyt u pracowników/koordynatorów)
Dokładność, odpowiedzialność, umiejętność pracy samodzielnej
Oferujemy:
Pracę zdalną z elementami mobilnymi
Stabilne zatrudnienie
Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
Przyjazną atmosferę w zgranym zespole
Niezbędne narzędzia pracy
Osoby zainteresowane zapraszamy do wysłania swojego CV.
Zastrzegamy kontakt z wybranymi kandydatami.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?