Specjalista ds. relacji z klientem
Wynagrodzenie
4 500 - 6 500 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Kraków, Stare Miasto
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Samozatrudnienie, Umowa zlecenie
Opis
Calvis Sp. z o.o. jest nowym projektem w ramach naszej grupy kapitałowej, która rozwija się dynamicznie w sektorze finansowo prawnym.
W pracy stawiamy na pozytywną atmosferę, wsparcie oraz transparentność.
Nasza firma to nie tylko miejsce, gdzie zdobywasz doświadczenie, ale także miejsce, które wspiera Twój rozwój zawodowy i oferuje nowe możliwości.
Zakres obowiązków:
Kontakt telefoniczny z klientem: połączenia przychodzące i wychodzące.
Udzielanie informacji klientom na temat statusu procesu.
Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.
Monitorowanie postępów w sprawach klientów – w tym harmonogramów wpłat, kompletności dokumentacji.
Wyjaśnianie przyczyn opóźnień płatności i kreatywne rozwiązywanie problemów.
Bieżąca współpraca z innymi działami w celu zapewnienia sprawnego obiegu dokumentów.
Identyfikacja występujących problemów, proponowanie rozwiązań i wdrażanie ich w celu usprawnienia procesu obsługi.
Wymagania:
Doświadczenie w pracy polegającej na połączeniach wychodzących i przychodzących.
Doświadczenie w obsłudze klienta.
Organizacja pracy własnej, systematyczność.
Komunikatywność, otwartość.
Umiejętność budowania i utrzymywania relacji.
Umiejętność współpracy i pracy zespołowej.
Umiejętność pracy pod presją, odporność na stres.
Mile widziane:
Doświadczenie w windykacji telefonicznej.
Co możemy Ci zaoferować?
Stabilne zatrudnienie i stałą podstawę wynagrodzenia.
Narzędzia do pracy.
Szkolenia wewnętrzne.
Indywidualny onboarding.
Możliwość skorzystania z MultiSporta lub platformy kafeteryjnej My Benefit.
Elastyczne godziny pracy.
Co się stanie po Twojej aplikacji? Etapy rekrutacji:
Jeśli Twoje doświadczenie zawodowe spełnia nasze wymogi, skontaktuje się z Tobą osoba z działu HR i umówicie się na spotkanie online.
Po rozmowie z HR, czas na rozmowę z Kierownikiem Sprzedaży. Spotkanie w wersji online lub na miejscu.
Po 2 etapach rozmów czas na decyzję. Skontaktujemy się z Tobą i przekażemy feedback :)
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?