- Strona główna
- Praca
- Sprzedaż
- Doradca klienta, sprzedawca
- Doradca klienta, sprzedawca - Mazowieckie
- Doradca klienta, sprzedawca - Warszawa
- Doradca klienta, sprzedawca - Śródmieście
Specjalista ds. relacji i utrzymania Klienta
Wynagrodzenie
4 500 - 7 100 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Warszawa, Śródmieście
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Twisto, spółka należąca do Param, jest wiodącym dostawcą usług typu "kup teraz, zapłać później" w Europie Środkowo-Wschodniej. Nasza aplikacja mobilna umożliwia klientom odraczanie płatności, rozkładanie ich na raty, dzielenie się rachunkami ze znajomymi, a także szybkie i łatwe regulowanie płatności. Twisto oferuje wirtualne karty do wygodnych zakupów w dowolnym miejscu i agreguje płatności dla użytkowników, zapewniając im najlepszy możliwy kurs wymiany dla płatności międzynarodowych. Z ponad 20 000 współpracującymi merchantami Twisto oferuje szersze i lepsze opcje płatności, co przekłada się na wyższy współczynnik konwersji, wyższą średnią wartość zakupu i mniej zmarnowanego czasu.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. relacji i utrzymania Klienta.
Jako Specjalista ds. relacji i utrzymania Klienta będziesz odpowiadać za:
Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące) z Klientami Twisto;
Sprzedaż produktów Twisto;
Aktywizacja klientów;
Udzielanie pomocy Klientom w zakresie rozwiązywania zgłaszanych problemów;
Kontakt z innymi działami firmy;
Co oferujemy:
Umowę o pracę na pełny etat;
Świetnie zlokalizowane biuro w Centrum Warszawy w odrestaurowanej kamienicy (Smolna 40) lub możliwość pracy hybrydowej (praca w biurze co najmniej 1-2 razy w tygodniu);
Ekwiwalent pieniężny w związku z pracą hybrydową;
Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18 (praca po 8h);
Prywatną opiekę medyczną i dofinansowaną kartę Multisport;
Elastyczne godziny pracy;
30 dni płatnego urlopu wypoczynkowego + 4 dni wolne na sprawy administracyjne;
5 dni dodatkowego, płatnego urlopu dla ojców po narodzinach dziecka;
Wymagania
Minimum 6-miesięczne doświadczenie w pracy w obszarze obsługi klienta;
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne (umiejętność słuchania, argumentacji, angażowania się w rozmowę, wyciągania wniosków);
Swoboda w korzystaniu z aplikacji internetowych i programów komputerowych codziennego użytku;
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (wykorzystywany tylko w komunikacji wewnątrz firmy);
Wykształcenie wyższe lub status studenta;
Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej (najlepiej produktów finansowych) - mile widziane.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Warszawa, Śródmieście
Mazowieckie