Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Sprzedaż
  4. Doradca klienta, sprzedawca
  5. Doradca klienta, sprzedawca - Mazowieckie
  6. Doradca klienta, sprzedawca - Warszawa
  7. Doradca klienta, sprzedawca - Śródmieście
Dodane 03 maja 2024

Specjalista ds. relacji i utrzymania Klienta

Wynagrodzenie

4 500 - 7 100 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Warszawa, Śródmieście

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodoweSystem wynagrodzeń: Podstawa + prowizjaMiejsce pracy: Praca hybrydowa

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Twisto, spółka należąca do Param, jest wiodącym dostawcą usług typu "kup teraz, zapłać później" w Europie Środkowo-Wschodniej. Nasza aplikacja mobilna umożliwia klientom odraczanie płatności, rozkładanie ich na raty, dzielenie się rachunkami ze znajomymi, a także szybkie i łatwe regulowanie płatności. Twisto oferuje wirtualne karty do wygodnych zakupów w dowolnym miejscu i agreguje płatności dla użytkowników, zapewniając im najlepszy możliwy kurs wymiany dla płatności międzynarodowych. Z ponad 20 000 współpracującymi merchantami Twisto oferuje szersze i lepsze opcje płatności, co przekłada się na wyższy współczynnik konwersji, wyższą średnią wartość zakupu i mniej zmarnowanego czasu.

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. relacji i utrzymania Klienta.

Jako Specjalista ds. relacji i utrzymania Klienta będziesz odpowiadać za:

  • Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące) z Klientami Twisto;

  • Sprzedaż produktów Twisto;

  • Aktywizacja klientów;

  • Udzielanie pomocy Klientom w zakresie rozwiązywania zgłaszanych problemów;

  • Kontakt z innymi działami firmy;

Co oferujemy:

  • Umowę o pracę na pełny etat;

  • Świetnie zlokalizowane biuro w Centrum Warszawy w odrestaurowanej kamienicy (Smolna 40) lub możliwość pracy hybrydowej (praca w biurze co najmniej 1-2 razy w tygodniu);

  • Ekwiwalent pieniężny w związku z pracą hybrydową;

  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18 (praca po 8h);

  • Prywatną opiekę medyczną i dofinansowaną kartę Multisport;

  • Elastyczne godziny pracy;

  • 30 dni płatnego urlopu wypoczynkowego + 4 dni wolne na sprawy administracyjne;

  • 5 dni dodatkowego, płatnego urlopu dla ojców po narodzinach dziecka;

Wymagania

  • Minimum 6-miesięczne doświadczenie w pracy w obszarze obsługi klienta;

  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne (umiejętność słuchania, argumentacji, angażowania się w rozmowę, wyciągania wniosków);

  • Swoboda w korzystaniu z aplikacji internetowych i programów komputerowych codziennego użytku;

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (wykorzystywany tylko w komunikacji wewnątrz firmy);

  • Wykształcenie wyższe lub status studenta;

  • Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej (najlepiej produktów finansowych) - mile widziane.

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj teraz

Lokalizacja

Warszawa, Śródmieście

Mazowieckie

Mazowieckie, Warszawa, Śródmieście
ID: 912913831

Darmowa aplikacja na Twój telefon