Specjalista ds. rekrutacji pracowników tymczasowych
Lokalizacja
Poznań, Stare Miasto
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Poznań, Stare Miasto
Opis
L.M. Group Poland to agencja rekrutacyjna, która od lat pomaga kandydatom znaleźć zatrudnienie na terenie całego kraju, odpowiadające ich kwalifikacjom oraz doświadczeniu. Działamy szybko i skutecznie, dostosowując nasze usługi do potrzeb rynku i oczekiwań naszych klientów. Wierzymy, że kluczem do sukcesu jest zrozumienie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców.
Nasze motto 'Wszystko zależy od ludzi' oznacza, że zawsze stawiamy na pierwszym miejscu ludzi - zarówno naszych klientów, jak i kandydatów. Dbamy o to, aby każdy kandydat otrzymał konstruktywną informację zwrotną i czuł się częścią procesu. Jesteśmy tu po to, aby pomóc Ci znaleźć pracę, która spełni Twoje oczekiwania.
W związku z intensywnym rozwojem, do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Konsultanta do spraw rekrutacji pracowników tymczasowych, gotowej rozpocząć pracę w przyjaznym środowisku, oferującym atrakcyjne warunki zatrudnienie i możliwość rozwoju zawodowego.
Miejsce pracy: Poznań
Zadania:
Aktywne poszukiwanie, selekcja oraz organizacja spotkań z kandydatami na stanowiska niższego szczebla;
Rekrutacja na stanowiska m.in. magazynier, sortowacz paczek, operator wózka, pracownik produkcji, operator maszyn etc.
Publikowanie ofert pracy na platformach ogłoszeniowych oraz portalach społecznościowych;
Kreatywne podejście do odkrywania nowych źródeł pozyskiwania pracowników;
Tworzeniem raportów oraz zestawień dotyczących zatrudnienia;
Obsługa CRM do zarządzania rekrutacjami oraz wprowadzania kandydatów
Oczekiwania:
Doświadczenie w rekrutacji pracowników tymczasowych lub w sprzedaży (szczególnie cenimy osoby, które lubią pracować na wynikach i potrafią je osiągać).
Umiejętność budowania relacji i łatwość w komunikacji
Kreatywność w działaniu i nastawienie na realizację celów – szukamy osoby, która nie boi się wychodzić poza schematy.
Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
Mile widziana znajomość języka ukraińskiego/rosyjskiego i/lub angielskiego.
Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, w szczególności Excel).
Atutem będzie doświadczenie w pracy z KPI lub targetami.
Doceniamy osoby, które lubią pracować w dynamicznym środowisku i potrafią same organizować swój czas.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Pracę hybrydową z naszego biura w Poznaniu
Konkurencyjne wynagrodzenie
Dodatkowe premie uzależnione od wyników
Klarowna ścieżka rozwoju zawodowego;
Prywatną opiekę medyczną
Narzędzia pracy niezbędne do realizacji zadań (telefon, laptop);
Zgrany zespół, otwarty na współpracę, wsparcie i dobry humor
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?