Specjalista ds. realizacji inwestycji deweloperskich
Wynagrodzenie
5 000 - 10 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Nysa
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Firma TRIOBUD INVESTMENTS Sp. z o.o. rozwija projekty w zakresie odnawialnych źródeł energii oraz mieszkaniowym – deweloperskim oraz świadczy usługi nadzoru inwestorskiego, inżyniera kontraktu, inwestora zastępczego oraz rozwija swoje projekty w zakresie odnawialnych źródeł energii oraz mieszkaniowym – deweloperskim. Zarządzamy inwestycjami budowlanymi przez cały okres realizacji inwestycji - od etapu planowania, aż do oddania obiektu do użytkowania. Współpracujemy z projektantami, inspektorami nadzoru inwestorskiego poszczególnych branż, firmami wykonawczymi. Pracujemy zarówno dla inwestorów indywidualnych jak i firm oraz instytucji państwowych. Z związku z dynamicznym rozwojem firmy dążymy do zbudowania profesjonalnego i zaangażowanego zespołu, dlatego też poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. realizacji inwestycji deweloperskich
Zakres obowiązków:
koordynowanie obiegu informacji i dokumentów pomiędzy uczestnikami procesu inwestycyjnego;
koordynacja procesu projektowego;
przygotowanie, opracowanie i pozyskiwanie od podmiotów zewnętrznych dokumentacji na potrzeby inwestycji realizowanych przez spółkę;
organizacja narad budowy oraz innych spotkań z uczestnikami procesu budowlanego;
opracowywanie treści pism, protokołów, notatek z narad budowy, cyklicznych raportów, umów z podwykonawcami, prezentacji itp.;
weryfikacja protokołów przerobowych i dokumentacji budowy;
weryfikacja wniosków materiałowych oraz kompletności dokumentacji powykonawczej;
wsparcie weryfikacji zaawansowania prac budowlanych oraz prawidłowości zastosowanych rozwiązań technicznych i materiałów budowlanych;
nadzorowanie jakości i terminowości realizowanych robót zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną i warunkami technicznymi,
budowanie bazy podwykonawców do współpracy, a także materiałów niezbędnych do realizacji budowy wraz z koordynacją procesów zamawiania i dostaw poszczególnych asortymentów,
stałe wsparcie Zarządu w zadaniach związanych z koordynacją prowadzonych działań, w tym prowadzenie analiz budżetowych,
dbanie o pozytywny wizerunek spółki i budowa relacji z partnerami
współpraca z Inwestorem, projektantami, kierownictwem budowy, geodetami, geologami i innymi zespołami technicznymi.
Nasze wymagania:
wykształcenie wyższe, mile widziane w obszarze budownictwo, architektury lub pokrewne;
minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku - warunek konieczny,
wiedza z zakresu zarządzania projektem i/lub zarządzania procesem,
umiejętność czytania dokumentacji projektowej oraz identyfikowania błędów projektowych,
dobra organizacja pracy oraz samodzielność w działaniu,
obsługa programów typu CAD, pakiet Office, MS Project, Norma Pro,
obsługa urządzeń biurowych (skaner, drukarki, ploter itp.),
czynne prawo jazdy kat. B,
mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
Oferujemy:
umowa o pracę / umowa B2B,
stabilne warunki zatrudnienia,
atrakcyjne wynagrodzenie – uzależnione od doświadczenia zawodowego,
możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
możliwość uczestnictwa w kursach i szkoleniach,
catering firmowy,
ubezpieczenie grupowe,
służbowy laptop, telefon, samochód.
Zapraszamy do przesyłania CV wraz z informacją na temat oczekiwanej wysokości wynagrodzenia.
Lokalizacja
Nysa,
Opolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?